Po aštuonerių metų „Fiat 500“ sulaukė „plastinės operacijos“

Italijos automobilių prekės ženklas „Fiat“ atnaujino savo populiariausią modelį – „Fiat 500“. Tiesa, atnaujinimai labai nedideli. Be pakoreguotos išvaizdos automobilis gavo daugiau saugumo įrangos.

„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
„Fiat 500“ išvaizda atnaujinta minimaliai, kad automobilis nenutoltų nuo pirmtako stiliaus.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (29)

lrytas.lt

2015-07-07 13:52, atnaujinta 2017-10-27 14:00

Jis Lietuvoje pasirodys rugsėjį.

Prieš 58 metus, 1957 metų liepos 4 dieną, italų gamintojas išleido pirmąjį „Fiat 500“ modelį.

Žavingo, savito dizaino automobilis ilgainiui tapo kultiniu miesto modeliu ir Italijos masinių automobilių industrijos simboliu. Pirmosios kartos „Fiat 500“ visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 3,8 mln. vienetų.

2007 m. liepos 4 dieną, minėdami modelio 50-metį, italai išleido atnaujintą „Fiat 500“, kuris iki šių dienų išliko sėkmingiausiu koncerno modeliu – jų nuo konvejerio nuriedėjo daugiau nei 1,5 milijono vienetų.

Atnaujintame „Fiat 500“ italai išsaugojo modelio tradicijas ir svarbiausius elementus. Iš išorės vairuotojai pastebės atnaujintą automobilio priekį ir galą.

Žibintai išlaikė savo tradicinę apvalią formą. Juose „Fiat“ panaudojo naują technologinį modulį, kuris sustiprino šviesą ir pagerino matomumą važiuojant naktį, o dienos žibintams panaudojo LED technologijas.

„Fiat 500“ turės 15 arba 16 colių ratlankius, o kėbulo spalvą bus galima pasirinkti iš 13 variantų, tarp kurių dvi – naujos.

Kaip ir dera stiliumi pasižyminčiam automobiliui, italai siūlo itin plačias tiek išorės, tiek salono stiliaus individualizavimo galimybes: pirkėjai gali rinktis net iš 16 interjero variantų, 8 skirtingų kėbulo lipdukų rinkinių, 10 skirtingų ženkliukų ir 7 lengvo lydinio ratlankių dizaino variantų.

Automobilio viduje į akis pirmiausia krenta atnaujintas centrinės konsolės ir vairo su valdymo mygtukais dizainas, taip pat 5 colių ekranas su informacijos ir pramogų sistema „Uconnect“.

Šioje sistemoje be įprasto radijo, „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos bei USB ir AUX In jungčių vairuotojai ras ir navigacijos sistemą.

Papildomai užsisakyti 7 colių dydžio skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris vairuotojui gerai matomoje vietoje pateiks svarbią informaciją – momentines degalų sąnaudas, kelionės laiką, atstumą, pasiūlys perjungti pavarą, kad važiavimas būtų ekonomiškesnis.

Pasirodydamas rinkoje naujasis „Fiat“ bus siūlomas su vienu iš 4 variklių – benzininiu 1,2 litro 69 AG, dviem 0,9 litro „TwinAir“ motoro versijomis – 85 AG arba 105 AG.

Gamintojo teigimu, 85 AG versija benzino suvartoja 3,8 l/100km, o į aplinką išmeta 90 g. CO2/km.

Ketvirtasis „Fiat 500“ variklis – dviejų cilindrų dujomis arba benzinu varomas 1,2 litro darbinio tūrio „EasyPower“, išvystantis 69 AG.

Vėliau „Fiat 500“ gaus naujus papildomus variklius – turbodyzelinį 1,3 litro „Multijet II“ 95 AG, kuris atitinka „Euro 6“ aplinkosaugos standartą ir išmeta vos 89 g/km anglies dvideginio.

Antrasis, kuris papildys variklių gamą gruodį – „Eco“ konfigūracijos 1,2 litro 69 AG motoras, kuris taip pat labai draugiškas aplinkai – emisijos tesiekia 99 g/km.

„Fiat 500“ pasižymės ir aukščiausio lygio saugumo technologijomis – standartinėje įrangoje bus 7 oro pagalvės, aktyvios saugumo ir automobilio valdymo technologijos – ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu (EBD), pažangi elektroninė stabilumo kontrolės įranga (ESC), ratų praslydimo reguliatorius (ASR), „Hill Holder“ technologija, kuri talkins vairuotojui įkalnėse, taip pat hidraulinis stabdžių stiprintuvas (HBA).

Gamintojas kol kas neskelbia oficialios naujojo „Fiat 500“ kainos, tačiau „Autobrava“ praneša, kad ji turėtų išlikti panaši, kaip ir dabartinio modelio.

Dabartinis „Fiat 500“ kainuoja nuo 10 tūkst. 900 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.