„Opel“ atskleidė daugiau detalių apie naująjį „Astra“

Frankfurto automobilių parodoje „Opel“ ruošiasi pristatyti naujausios kartos „Astra“.

Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Naujoji „Opel Astra“ – itin aptaki.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

lrytas.lt

Aug 5, 2015, 2:52 PM, atnaujinta Oct 21, 2017, 10:32 PM

Jis bus lengvesnis, ekonomiškesnis ir dinamiškesnis. Jo dizainas ir architektūra diktuoja naujus aerodinamikos standartus bei neišduoda „Opel“ tradicijų, kurių ištakos siekia 1984 metus.

Tais metais buvo pristatytas legendinis, tuo metu moderniausias sedanas „Kadett E GSi“. Jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė vos 0,30. Kadangi nuo aerodinamikos priklauso ekonomiškumas, naujojo „Opel Astra“ inžinieriai pasiekė net 0,285 oro pasipriešinimo koeficientą.

Naujasis modelis maždaug 2,5 cm žemesnis ir 0,5 cm siauresnis už savo pirmtaką. Be to, jis „apautas“ siauresniais ratais.

Inžinieriai daug dėmesio skyrė stogo linijai, galiniam statramsčiui ir dugno aerodinaminei konstrukcijai.

„Mūsų naujasis „Astra“ modelis pasižymi pačiomis geriausiomis aerodinaminėmis savybėmis nei bet kada anksčiau. Oro pasipriešinimo koeficiento rodikliu jis gerokai pralenkė savo pirmtaką.

Kurdami automobilį daug patirties ir žinių sėmėmės bandymuose, ypač moderniame vėjo tunelyje. Šiuos bandymus rengėme kartu su Štutgarto universitetu, su kuriuo kartu dirbame jau daug metų“, – sakė „Opel Aerodynamics“ departamento vadovas Reineris Weidemannas.

Nauji aerodinamikos standartai

Naujojo „Astra“ ilgis siekia 4,37 m. Šis modelis yra net 5 cm trumpesnis už savo pirmtaką. Aukštis buvo sumažintas 2,5 cm – iki 1,48 m, o plotis – 0,5 centimetro (1,81 m). Mažesnės dimensijos bei sumažintas skerspjūvio plotas (nuo 0,770 iki 0,642 kvadratinių metrų) taip pat turi įtakos geresniems oro pasipriešinimo rodikliams bei degalų sąnaudoms.

Gamintojo teigimu, inžinieriai suprojektavo lengvai besileidžiančią stogo liniją link galinės automobilio dalies, kad būtų išvengta bet kokio oro pasipriešinimo. Subtilus galinis oro aptakas paskirsto oro srautą ir neleidžia vėjo sūkuriams blaškyti automobilio. Netgi galinio statramsčio maži kampai specialiai sukurti taip, kad oro srautai pasiskirstytų tolygiau.

Inžinieriai pasistengė patobulinti naujojo modelio dugno dizainą. Skirtingai negu daugelis konkurentų, „Opel“ komanda nusprendė atsisakyti ištisinės dugno dangos. Vietoj jos buvo suderintos atskiros detalės, užtikrinančios geresnį oro srauto pasiskirstymą.

Mėgstantiems palyginti skaičius galima pasakyti, kad ankstesnės kartos ekologiškiausios „Astra“ modelio versijos oro pasipriešinimo koeficientas buvo 0,325, o naujos kartos bazinės versijos koeficientas siekia 0,285.

Netgi naujausias modelis su automatine pavarų dėže, dyzeliniu varikliu ir 18 colių ratlankiais, pasižymėdamas 0,31 pasipriešinimo koeficientu, žymiai lenkia savo pirmtaką. Ir tai dar ne pabaiga – „Opel“ komanda ateityje planuoja pristatyti dar geresne aerodinamika ir ekonomiškumu pasižyminčią „ecoFlex“ versiją.

Naujausi varikliai

Sprendimas atsisakyti ištisinės dugno dangos lėmė mažesnį bendrą svorį, taigi modelis gali pasigirti mažesnėmis degalų sąnaudomis ir gamybos išlaidomis.

Visos naujojo „Astra“ modelio versijos turės naujausios kartos variklius, išvystančius nuo 70 kW/95 AG iki 147 kW/200 AG galią.

Visi naujausi varikliai gali pasiūlyti ne tik dinamiškumą ir mažas degalų sąnaudas, bet ir sklandų darbą bei žemą triukšmo lygį.

Pavyzdžiui, naujasis „Astra“ su 1,0 l darbinio tūrio turbininiu varikliu ir „Easytronic 3.0“ transmisija yra ekonomiškiausias benzininis variklis savo klasėje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.