„Audi“ skelbia, kad „e-tron quattro“ įdiegta daugybė ne tik elektromobilių sektoriaus, bet ir visos automobilių pramonės naujovių. Taip pat šis modelis savo konstrukcija turėtų būti artimas lėktuvui, nes automobilio priekyje, šonuose ir galinėje dalyje bus judantys aerodinaminiai elementai: aptakai, aerodinaminiai sparnai, skydeliai ir kt.
Siekiant užtikrinti dar mažesnį oro pasipriešinimą automobilio dugnas bus visiškai uždaras. Konstruktoriai žada, kad kėbulo aerodinaminis koeficientas sieks maždaug 0,25.
Pavaros mechanizmą elektromobilis paveldėjo iš sportinio „Audi R8 e-tron“. Jį sudaro trys elektros varikliai: vienas priekyje ir du – gale.
Visgi didžiausią įspūdį gamintojo skelbiamame aprašyme kelia naujos kartos elektromobilio akumuliatoriai. „Audi“ žada, kad su viena akumuliatoriaus jų krosoveris įveiks iki 500 km atstumą.