Kaip pažymi investicinės bendrovės „Stifel“ analitikas Jamesas Albertine'as, automobilių industrija bando varžytis su „Tesla“, tačiau kol kas dauguma kompanijų atrodo beviltiškai.
Jis atkreipia dėmesį, kad tiek planuojama 2018 m. gamybos pradžia, tiek būsimo „Audi“ modelio nepraktiškumas (jis turės tik keturias sėdimas vietas) rodo, kad kitiems segmentams būdinga konkurencija prabangių elektromobilių nišoje kol kas neegzistuoja.
„Tesla“ ruošiamas „Model X“ rinkoje debiutuos jau šį rudenį ir sprendžiant pagal kompanijos teikiamą informaciją bus universalesnis už būsimą „Audi“ visureigį.
„Model X“ turės 7 sėdimas vietas ir daugiau nei pusę komponentų dalinsis su sedanu „Model S“. Manoma, kad siūlomi baterijų paketai bus tokios pat talpos, kaip ir „Model S“ – 70 arba 85 kW/h.
Iki 100 km/val. elektra varomas visureigis turėtų įsibėgėti vos per 3,1 sek.
„Model X“ bus varomas visais keturiais ratais ir dviem varikliais – po vieną prie kiekvienos ašies. Kadangi vidaus degimo variklio automobilyje nebus, jis turės dvi bagažines – vieną priekyje ir vieną gale.
Taip pat jis bus pirmasis elektromobilis su kabliu priekabai.
Taip pat amerikiečių kompanijos modelis greičiausiai turės ir didesnį nei 500 km veikimo nuotolį, kuriuo taip didžiuojasi vokiečiai.
J. Albertine'as mano, kad „e-Tron“ greičiau taps konkurentu vidaus degimo variklius turintiems „Audi“ modeliams – Q5 ar Q7, nei konkuruos su „Model X“.