Kas pagamino šį automobilį? Vokiečiai neatspėjo

Šio automobilio gamintojai, nuėmę visus įmanomus logotipus, pastatė automobilį Vokietijoje, Frankfurto miesto centre ir klausinėjo praeivių koks tai galėtų būti automobilis.

Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Vokiečiai nesuprato, kad prieš jų akis – naujausia „Lada“.<br>RIA/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Žinių radijas

Sep 8, 2015, 5:14 PM, atnaujinta Oct 16, 2017, 9:07 PM

Bandymų spėti buvo visokių – nuo Kinijoje gaminto iki amerikietiško ar net japoniško automobilio, tačiau nei vienas nesakė, kad tai rusiška mašina – naujausia „Lada Vesta“ koncepcija. Tiesa, vokiečiai nemėgino ja pavažiuoti.

Rusai šių metų pabaigoje pradės gaminti „Lada Vesta“ automobilį. Anot jų, tai visiškai naujas ir aukščiausius vakarietiškus standartus atitinkantis automobilis.

Naujasis modelis bent iš išorės neatrodo atstumiančiai. Tai įrodė ir praėjusią savaitę atliktas minėtas eksperimentas.

Tiesą sakant, rusų „Avtovaz“ kompanija investuoja šimtus milijonų į naujų automobilių gamybą, o „žiguliukus“ konstruoja vis mažiau rusų. Kadangi dalis šios kompanijos priklauso Prancūzijos „Renault“ kompanijai, jie didelę dalį technologijų perkelia ir į „žiguliukus“.

Kol kas rusai nežada „Vestų“ eksportuoti. Oficiali šio automobilio prekyba Rusijoje prasidės metų gale. Tačiau smarkiai atpigęs rublis gali suteikti rusams šansą – automobiliai vakaruose gali būti itin pigūs, nes jo savikaina mažėja kartu su rublio verte – ne dienomis, bet valandomis.

Be to, Rusijos rinkoje mažėja konkurentų.

„Opel“ ir „Chevrolet“ iki šių metų pabaigos turėtų pasitraukti iš Rusijos rinkos, bet tai gali įvykti ir anksčiau.

Mat, anot „General Motors“ pranešimo, šiuo metu Rusijoje esančiuose sandėliuose yra kiek daugiau nei 5000 „Chevrolet“ ir „Opel“ automobilių. Tai toks kiekis, kurio neliks per mėnesį.

Tačiau amerikiečiai nežada importuoti į Rusiją daugiau automobilių, todėl „Opel“ ir „Chevrolet“ atstovams teks uždaryti savo automobilių pardavimo salonus bent dviem mėnesiais anksčiau, negu planuota.

Beje, Maskvoje ir Sankt Peterburge pardavėjai jau dabar praktiškai nebeturi naujų automobilių. Populiariausių modelių neliko visai, o kitų liko tik vienetai.

Rusai dar turi šiokių tokių vilčių, mat Baltarusijoje renkami „Chevrolet Tracker“ modeliai, kurie bus siunčiami į Rusiją, nors iki šiol tokie automobiliai šios šalies rinkoje parduodami nebuvo. Tiesa, jį įsigyti nebus paprasta, mat pirmoji partija visa parduota, dar nepasiekus Rusijos.

Automobilių salonai, kurie Rusijoje prekiavo „Opel“ ir „Chevrolet“ markės automobiliais masiškai keičia profilį – vieni pradėjo prekiauti kitų markių mašinomis, dalis salonų buvo perdaryti į parduotuves, o kitiems teko tiesiog užsidaryti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.