„Volvo XC90“ pirkėjai Lietuvoje renkasi kas brangiausia

„Volvo Cars“ pranešė, kad net trys ketvirtadaliai naujojo „Volvo XC90“ pirkėjų rinkosi prabangiausią „Inscription“ komplektaciją.

„Volvo XC90“ pirkėjai renkasi pačią prabangiausią versiją.<br>Gamintojo nuotr.
„Volvo XC90“ pirkėjai renkasi pačią prabangiausią versiją.<br>Gamintojo nuotr.
„Volvo XC90“ pirkėjai renkasi pačią prabangiausią versiją.<br>Gamintojo nuotr.
„Volvo XC90“ pirkėjai renkasi pačią prabangiausią versiją.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

lrytas.lt

Sep 11, 2015, 4:11 PM, atnaujinta Oct 16, 2017, 7:44 AM

„Volvo“ jau sulaukė beveik 57 tūkst. XC90 užsakymų. Toks skaičius gerokai pranoko prognozes. Siekiant patenkinti tokį poreikį, Švedijoje, Torslandoje, esanti gamykla dirba trimis pamainomis.

„Kai 76 procentai klientų renkasi aukščiausios specifikacijos modelį „Inscription“, galime drąsiai sakyti, kad įsitvirtinome kaip „premium“ segmento automobilių gamintojas“, – sakė Alainas Visseris, pardavimo rinkodaros ir klientų aptarnavimo vyriausiasis viceprezidentas.

Aukščiausios komplektacijos „Inscription“ versija, išsiskirianti saugumo technologijomis ir komforto galimybėmis, populiariausia ne tik Europoje, bet ir Lietuvoje.

„Atvirai kalbant, „Volvo XC90“ pardavimo rezultatai pranoko visus mūsų lūkesčius ir paklausa nuolat didėja, – tikino „Volvo“ vykdomasis direktorius Lietuvoje Algirdas Binkevičius. – Vis dažniau į saloną užsuka norintys apžiūrėti ir išbandyti naująjį „Volvo“ visureigį, domisi jo specifikacijomis ir galimybėmis, o pirmieji pirkėjai Lietuvoje, užsisakę naująjį XC90, jau džiaugiasi naujuoju „Volvo“ flagmanu.“

XC90 žymi naujo „Volvo“ istorijos etapo pradžią ir tolimesnės dizaino raidos kryptį, kurios pagrindas – inovatyvios technologijos ir siekis išnaudoti naują modulinės platformos technologiją SPA („Scalable Product Architecture“).

Kompanija pranešė, kad pirmojoje 2015 metų pusėje operacinis pelnas siekė 171,9 milijono eurų; per tą patį 2014-ųjų laikotarpį šis rodiklis buvo 100 milijonų eurų.

Pirmąjį pusmetį pajamos siekė 7,789 mlrd. eurų, kurios padidėjo nuo praėjusių metų pirmojoje pusėje fiksuotų 6,937 mlrd. eurų.

Per pirmuosius šešis 2015-ųjų mėnesius buvo parduoti 232 tūkst. 284 „Volvo“ automobiliai. Tai kiek daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį pasiekti rezultatai – 229 tūkst. 13 parduotų automobilių.

Labiausiai augimą lėmė suaktyvėjusi prekyba Europoje. Per šį laikotarpį prekyba Kinijoje išliko be pokyčių, o pardavimas JAV stabilizavosi.

„Volvo“ investuoja į globalinės transformacijos planą – tai yra ilgalaikės strateginės programos dalis, siekiant įsitvirtinti tarp pasaulinių „premium“ segmento automobilių gamintojų. Išnaudodama visiškai atnaujintos automobilių kategorijos galimybes, „Volvo“ artimiausiu metu siekia beveik padvigubinti pardavimą iki maždaug 800 tūkst. automobilių per metus.

Pirmąjį pusmetį „Volvo“ paskelbė apie savo planus statyti naują gamyklą JAV, Pietų Karolinoje. 443 milijonus eurų kainuosiančios statybos netoli Čarlstono miesto bus pradėtos jau šį rudenį.

Gamykla bus visiškai įrengta 2018 metais, o jos pradinis gamybos pajėgumas sieks 100 tūkst. automobilių per metus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.