„Porsche“ staigmena Frankfurte – pirmasis įmonės elektromobilis

„Porsche“ tarptautinėje „Frankfurto“ automobilių parodoje pateikė tikrą staigmeną – vokiškų automobilių gamintojas ne tik pristatė žadėtąjį naujos kartos „911 Carrera“, bet ir netikėtą modelį.

Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
„Porsche Mission E“ salonas – prabangiai sportiškas.<br>I.Steponėnės nuotr.
„Porsche Mission E“ salonas – prabangiai sportiškas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Pirmasis elektrinis „Porsche“ stebina savo techniniais duomenimis.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Naujos kartos „Porsche 911 Carrera“ kiek nublanko prieš elektrinę naujieną.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (29)

Ilona Steponėnė, specialiai lrytas.lt iš Frankfurto

Sep 15, 2015, 1:40 PM, atnaujinta Oct 15, 2017, 5:59 PM

„Šis automobilis nemažiau revoliucinis, nei originalusis 911, pristatytas Frankfurte prieš pusę amžiaus“, – tarė „Porsche“ vadovas Matthias Mulleris. Po šių jo žodžių prasivėrė vartai sienoje ir į sceną be garso įriedėjo baltas įspūdingo dizaino automobilis – pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Mission E“.

Dviem elektros varikliais, bendrai turinčiais 600 AG, varomas elektromobilis gali nuvažiuoti net 500 km vienu įkrovimu, o įkrovimas turėtų užtrukti vos 15 minučių.

Visi jo ratai ne tik varo automobilį į priekį, bet ir yra vairuojami. Iki 100 km įspūdingas automobilis turėtų įsibėgėti per 3,5 sek.

Prabangiai bet lakoniškai įrengtame salone dalį sistemų bus galima valdyti judesiais, o dalį mygtukų pakeis hologramos. Egzotikos modeliui prideda ir į priešingas puses atsidarančios durelės bei ryškaus dizaino ratlankiai.

Nors šis modelis yra važiuoja ir yra visiškai įrengtas, jis kol kas neskirtas masinei gamybai. M.Mulleris užsiminė, kad tai įvyks, kai technologijos bus pakankamai pažangios, kad įmonė galėtų už protingą kainą išpildyti žadamą nuvažiuojamą atstumą ir įkrovimo greitį.

Jo manymu, tam turėtų pakakti mažiau nei penkmečio. Nors „Porsche“ planai skamba labai drąsiai, jie nėra nepasiekiami – panašią sistemą „Porsche“ jau išbandė šių metų Le Mano ištvermės lenktynes nugalėjusiuose 919 boliduose.

Naujojo automobilio įkrovos sistema turėtų siekti net 800 voltų, tai dvigubai daugiau, nei naudojama dabartinių elektromobilių.

Elektrinio visureigio, taip pat galinčio nuvažiuoti 500 km koncepciją pristatė ir „Audi“, taigi tikėtina, kad „Volkswagen“ koncernas išties stipriai pasistūmėjo kurdami naujos kartos sistemas elektromobiliams.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.