Turtingi pirkėjai iš gamintojų reikalauja prabangių visureigių

Garsūs prekių ženklai, kaip antai „Maserati“, „Lamborghini“, „Rolls-Royce“ ir „Bentley“, nori gaminti visureigius. Tokia žinia suglumino tradicijų gerbėjus, bet daugeliui šių automobilių mėgėjų netikėtas strateginis žingsnis gamintojams tikrai duos naudos. Juolab kad SUV („Sport Utility Vehicle“) miesto visureigiams dauguma vairuotojų jaučia didelę simpatiją.

Frankfurto automobilių parodoje „Bentley“ pristatė prabangiausiu pasaulyje serijinės gamybos visureigiu laikomą „Bentayga“.<br>Gamintojo nuotr.
Frankfurto automobilių parodoje „Bentley“ pristatė prabangiausiu pasaulyje serijinės gamybos visureigiu laikomą „Bentayga“.<br>Gamintojo nuotr.
4,99 metro ilgio keturvietis „Lamborghini Urus“ turėtų pasižymėti itin mažu svoriu.<br>Gamintojo nuotr.
4,99 metro ilgio keturvietis „Lamborghini Urus“ turėtų pasižymėti itin mažu svoriu.<br>Gamintojo nuotr.
Galingiausias „Maserati Levante“ variklis – V8, turintis 552 AG. Visus variklius kurs koncernas „Ferrari“.<br>Gamintojo nuotr.
Galingiausias „Maserati Levante“ variklis – V8, turintis 552 AG. Visus variklius kurs koncernas „Ferrari“.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche Cayenne“ modelis itin pupuliarus.<br>Gamintojo nuotr.
„Porsche Cayenne“ modelis itin pupuliarus.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

Sep 15, 2015, 11:59 PM, atnaujinta Oct 15, 2017, 4:06 PM

Mažai kas liko, išskyrus garsius pavadinimus, iš „Rolls-Royce“, „Bentley“, „Lamborghini“ ir „Maserati“, kai šiuos prekių ženklus dešimtajame dešimtmetyje įsigijo BMW, „Volkswagen“ ir „Fiat“, iš pagrindų atnaujinę jų gamybos įrenginius ar net pastatę visiškai naujus fabrikus. Dėl to šių automobilių gamybos skaičiai išaugo daugiau nei dešimt kartų.

Kai kurių svajonių automobilių fabrikų strateginis sprendimas gaminamos produkcijos kartelę netolimoje ateityje gali dar sykį kaip reikiant kilstelėti: į gatves turėtų išriedėti „Lamborghini“, „Maserati“, „Bentley“ ir „Rolls-Royce“ visureigiai.

Rinkos tyrėjų nuomone, naujas pokytis yra prasmingas, nors įgyvendinamas gana vėlai. Besidomintys naujais automobiliais negali nepastebėti naujos tendencijos: žmonės gerai jaučiasi važiuodami didžiulėmis mašinomis, o turtingieji – itin masyviomis.

Pirmasis gamintojas, kuris tai suvokė, buvo „Porsche“, pateikęs rinkai „Cayenne“ ir vėliau mažesnį visureigį „Macan“. Tiek vienas, tiek kitas modeliai itin populiarūs.

Britai neatsilieka

Naujos tendencijos nuošalyje neliko ir Didžiosios Britanijos prabangių automobilių gamintojas „Bentley“, įsikūręs Vakarų Anglijos Kru mieste.

Kitais metais rinkoje pasirodys „Bentley Bentayga“, kurio kėbulas atkeliaus iš „Volkswagen“ gamyklos Bratislavoje (Slovakija), o technika aprūpins „Volkswagen“.

Ateinančiais metais „Maserati“ supažindins su visureigio modeliu „Levante“, kuris buvo pavadintas laukiamiausiu šio Italijos sportinių ir lenktyninių automobilių kūrėjo gaminiu.

Rinkai bus siūlomi tik penkių vietų variantai. Gamintojo sprendimu septynių vietų „Maserati Levante“ nebus.

Visureigį iš vietos privers judėti trijų litrų dyzeliniai arba benzininiai V6 varikliai. Galingiausias „Maserati Levante“ variklis – V8, turintis 552 AG. Visus variklius kurs koncernas „Ferrari“.

Visuose modeliuose bus 8 pavarų automatinės dėžės, kurios suks visus keturis automobilio ratus. Šią sistemą, kuriai duotas „Ghibli's Q4“ pavadinimas, kurs automobilių koncernas „Jeep“.

Bazinio modelio kaina sieks apie 90 tūkst. eurų, o visos komplektacijos gali šoktelėti net iki 200 tūkst. eurų.

Bus galingiausias

Netoli „Maserati“, tiksliau, prie Bolonijos, įsikūręs kitas Italijos egzotinių automobilių gamintojas „Lamborghini“, nuo 1963 metų bandantis tapti svarbiu „Ferrari“ varžovu, neturi aiškios visureigių gamybos programos.

Savo naująjį kūdikį – koncepcinį visureigio „Urus“ modelį Italijos gamintojas pristatė prieš trejus metus Pekino (Kinija)  automobilių parodoje.

Jau tuomet „Lamborghini“ kūrėjai teigė, kad naujasis kūrinys turėtų tapti greičiausiu SUV tipo visureigiu, nes po jo gaubtu bus sumontuotas 600 AG agregatas.

4,99 metro ilgio keturvietis „Urus“ turėtų pasižymėti itin mažu svoriu, nes jo kėbulas bus pagamintas anglinio pluošto pagrindu. Kada nuo konvejerio nuriedės pirmasis visais ratais varomas „Lamborghini“ visureigis, nėra tiksliai žinoma.

Italijos gamintojas tikisi, kad tai bus 2017-aisiais, ir mano, kad būtent šis SUV tipo miesto visureigis padės „Lamborghini“ tapti pelningu gamintoju.

Reikalauja klientai

Prabangiųjų „Rolls-Royce“, kurių prekės ženklas nuo 1998-ųjų priklauso bendrovei BMW, gamintojas taip pat debiutuos visureigių rinkoje. Bet žinios apie jį labai šykščios.

„Daugelis reiklių, pretenzingų klientų prispyrė mus sukurti šį modelį“, – teisinosi viešame laiške už „Rolls-Royce“ visureigio koncepciją atsakingi BMW vadybininkai.

Siekdami nuraminti klasikos gerbėjus dar pridūrė – nors tai bus visiškai naujo dizaino, kitokios paskirties automobilis, bet savo elegancijos ir prabangos nepraras. Ar iš tikrųjų taip ir bus, parodys laikas. O kol kas reikia sulaukti „Rolls-Royce“ visureigio, nes jį vis dar gaubia paslapties skraistė.

Parengė Ona Kacėnaitė

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.