Tai yra daugiau nei 20 kartų didesnis transporto priemonių skaičius, nei buvo minima iki šiol.
Kompanijos atstovai taip pat pranešė, jog visi automobiliai bus perdaromi taip, kad atitiktų išmetamųjų dujų emisijos reikalavimus. Tam ketinama išleisti 6,5 mlrd. eurų, o tai sudaro pusę metinio pelno.
JAV teisėsaugos institucijos spaudžia „Volkswagen“ į kampą. Niujorkas ir kitos valstijos formuoja teisininkų komandas, kurioms bus skirta užduotis nuodugniai ištirti šią apgavystę.
Koncerno vadovas, 68-erių Martinas Winterkornas, patiria vis augantį spaudimą prisiimti atsakomybę dėl šio skandalo ir atsistatydinti.
Visgi kol kas jis linkęs kaltę suversti kolegoms, tačiau konkrečių pavardžių neįvardina. Kompanijos tinklapyje patalpintas filmuotas jo kreipimasis į partnerius ir klientus, kuriame M.Winterkornas dėsto, kad šis nusižengimas buvo didelių keleto darbuotojų klaidų padarinys.
Jis taip pat pažadėjo bendradarbiauti su teisėsaugos atstovais ir leisti ekspertams nuodugniai ištyrinėti, kaip buvo programuojami emisijos testus galintys apgauti automobiliai.
Tyrimą dėl „Volkswagen“ veiklos jau pradėjo Vokietijos vyriausybė, šiuo klausimu taip pat domisi Prancūzijos, Italijos, Pietų Korėjos ir kitų šalių valstybinės kontrolės įstaigos. Koncernas kol kas nepateikia informacijos apie tai, kuriose rinkose buvo parduoti 11 mln. skandalo paliestų automobilių. Tai yra daugiau transporto priemonių nei kompanija pagamina per metus.
Rinkos analitikai skelbia, kad maždaug 10 mln. iš tų automobilių šiuo metu eksploatuojami Europoje. Čia „Volkswagen“ yra dominuojantis gamintojas, pardavimais daugiau nei du kartus lenkiantis artimiausius konkurentus.
O daugiau nei pusė Senajame žemyne parduotų vokiškų automobilių – dyzeliniai.