„Audi“ paruošė du didžiausios galios modelius

Yra žmonių, kuriems vis negana galios, kad ir kokiu jėgų antplūdžiu trykštų automobilis.

„Audi RS 6 Avant performance“ varomas 605 AG varikliu.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 6 Avant performance“ varomas 605 AG varikliu.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 6 Avant performance“ varomas 605 AG varikliu.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 6 Avant performance“ varomas 605 AG varikliu.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

2015-10-22 19:11, atnaujinta 2017-10-08 11:29

Audi“ sukūrė išskirtinę padidintos galios automobilių šeimą, kurios atstovų modelio žyma papildyta „performance“ indeksu. Šiuo metu į rinką išleidžiami du šios šeimos atstovai: „Audi RS 6 Avant performance“ universalas ir „Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.

Abu modelius varo iki 750 Nm sukimo momentą išvystantis ir 3,7 sek įsibėgėjimą užtikrinantis 445 kW (605 AG) galios V8 „biturbo“ 4.0 TFSI benzininis variklis, kurį bendrovė paprastai montuoja į superautomobilių klasės atstovus.

Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus.

Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam kilometrui kelio. Tai vieni geriausių rodiklių šioje klasėje.

Naujieji „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ ne veltui įgijo papildomą indeksą. Įjungus trumpalaikį galios režimą, variklio sukimo momentas padidėja iki 750 Nm.

Dėl jo abu naujosios šeimos atstovai 100 km/val. greitį pasiekia per 3,7 sek., t.y., 0,2 sek. greičiau, nei įprasti RS modeliai. O iš vietos 200 km/val. greitį automobilis pasiekia jau po 12,1 sek, arba 1,4 sek. trumpiau, nei įprasti RS modeliai.

Maksimalus greitis – 250 km/val., tačiau, užsisakius papildomą dinaminį paketą, automobilis gali lėkti ir 305 km/val. greičiu. Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ ir dukterinės įmonės „quattro GmbH“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus.

Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam km kelio. Tai vieni iš geriausių rodiklių šioje klasėje.

Išskirtinius energinio efektyvumo rodiklius užtikrina išmanūs variklio valdymo algoritmai ir ypač galingų automobilių segmente retai diegiama COD automatinio cilindrų atjungimo sistema, dėl kurios esant nedidelėms apkrovoms veikia tik 4 cilindrai iš 8.

Variklio judesį paskirsto specialiai šiems modeliams modifikuota standartinė „Audi“ „tiptronic“ 8 laipsnių pavarų dėžė. Pavaros perjungiamos įprasta svirtimi arba šalia oda aptraukto sportinio daugiafunkcinio RS vairaračio esančiomis svirtelėmis.

Įjungus rankinį pavarų perjungimo režimą, šiuo metu pasirinkta pavara ir apsukų diapazonai rodomi borto kompiuterio ekrane arba vairuotojo akių lygyje esančiame papildomame ekranėlyje.

Ratams judesį perduoda quattro nuolatinė visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis, 40% variklio sukimo momento tenka priekiniams ir 60% – galiniams ratams. Sukibimą su keliu nuolat stebi ir esant reikalui suveikia selektyvinio judesio paskirstymo sistema, neleidžianti ratams praslysti. Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.

Abiejuose „Audi“ modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais reguliuojamo standumo amortizatoriais. Ji reguliuoja automobilio aukštį (greitai važiuojant yra galimybė pažeminti kėbulą 20 mm) ir amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų (fiksuotas nustatymas) arba automatiškai, t.y., priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Papildomai galima sumontuoti padidinto sportiškumo RS pakabą plus su DRC sistema. Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų. Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš „Audi R8“ superautomobilio. Čia ir panašų valdymo priemonių rinkinį turintis daugiafunkcinis vairaratis, ir automobilio parametrų suderinimas vienu mygtuko paspaudimu, ir grynai lenktyninės borto kompiuterio funkcijos.

Abu naujieji performance modeliai komplektuojami 21 colio lengvo lydinio ratlankiais. „RS 6 Avant performance“ „apautas““ 285/30, o „RS 7 Sportback performance“ – 275/30 dydžio padangomis.

Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus. ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.

Naujųjų „RS performance“ modelių išorė išsiskiria pakeistos formos bamperiu su didesnėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis, masyviu galiniu bamperiu su difuzoriumi, korinės struktūros oro įsiurbimo kiaurymių grotelėmis ir pabrėžtinai akcentuotais slenksčių antdėklais.

Naujųjų „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ salono dekoratyviniai ir spalviniai sprendimai suderinti su kėbulo spalva. Įspūdingos odinės sportinės sėdynės papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis.

Papildomai galima užsisakyti RS apdailos paketą.

„Audi RS 6 Avant performance“' Vokietijoje kainuos 117 tūkst. eurų, o „Audi RS 7 Sportback performanc“e dar kiek daugiau – 121,7 tūkst. eurų.

Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.