„Renault“ pradėjo ketvirtos kartos „Megane“ modelių gamybą

Ispanijoje, Palensijos „Renault“ gamykloje, darbymetis – per pusmetį pradėti gaminti „Kadjar“ ir naujasis „Mégane“. „Renault“ grupei Ispanija ilgą laiką buvo strategiškai svarbi industrinė šalis. Grupė šioje šalyje turi keturias gamyklas, esančias Valjadolide, Sevilijoje ir Palensijoje.

Palencijoje esančioje „Renault“ gamykloje iki šiol buvo surenkami „Kadjar“ visureigiai, o dabar bus gaminami ir „Megane“.<br>Gamintojo nuotr.
Palencijoje esančioje „Renault“ gamykloje iki šiol buvo surenkami „Kadjar“ visureigiai, o dabar bus gaminami ir „Megane“.<br>Gamintojo nuotr.
Į gamyklą buvo grąžinta trečioji gamybos pamaina, kurios paskutinį kartą atsisakyta 2011 m. pabaigoje.<br>Gamintojo nuotr.
Į gamyklą buvo grąžinta trečioji gamybos pamaina, kurios paskutinį kartą atsisakyta 2011 m. pabaigoje.<br>Gamintojo nuotr.
Palencijoje esančioje „Renault“ gamykloje iki šiol buvo surenkami „Kadjar“ visureigiai, o dabar bus gaminami ir „Megane“.<br>Gamintojo nuotr.
Palencijoje esančioje „Renault“ gamykloje iki šiol buvo surenkami „Kadjar“ visureigiai, o dabar bus gaminami ir „Megane“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

lrytas.lt

2015-11-20 13:57, atnaujinta 2017-10-03 16:28

Nuo 2014 iki 2016 metų „Renault“, atnaujindama čia esančias gamyklas ir siekdama atitikti griežtus kokybės reikalavimus, investuos 600 milijonų eurų.

2015 metai yra įtempti Palencijoje esančiai „Renault“ gamyklai, esančiai 240 kilometrų nuo Madrido. Pavasarį pradėjus „Kadjar“ gamybą, atėjo ir naujojo „Mégane“ eilė.

Rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje pristatytam automobiliui surinkti į gamyklą buvo grąžinta trečioji gamybos pamaina, kurios paskutinį kartą atsisakyta 2011 metų pabaigoje.

„Kadjar“ paklausa reikalauja didesnių gamybos pajėgumų, todėl per pastaruosius aštuoniolika mėnesių darbuotojų Palensijoje skaičius buvo daugiau nei dvigubai didesnis – vietoj 1 900, dirbo 4 200 žmonių.

Palensijos gamykloje nuo 1995 metų buvo pagaminta per 4 milijonus „Mégane“ automobilių. Naujasis „Mégane“ seka „Kadjar“ pėdomis – abu šie automobiliai sukurti panaudojant naująją „Renault-Nissan“ aljanso modulinę konstrukciją.

Modulinė konstrukcija leidžia skirtingiems automobiliams panaudoti tarpusavyje pritaikomas sistemas. Nors ir nėra matomos naudotojams, jos leidžia gerokai sumažinti gamybos kaštus ir suteikia didesnes racionalizavimo galimybes.

Paprastai tai liečia variklio skyrių, prietaisų skydelį, priekinę apatinę kėbulo konstrukciją, galinę apatinę kėbulo konstrukciją ir elektros bei elektronikos sistemas.

Ambicinga dviejų modelių gamybos programa paskatino visą gamyklos transformaciją, apimančią žmones, gamybos mašinas ir surinkimo procesus.

Pasiruošiant dviejų naujų modelių gamybai, trys Palensijos gamyklos zonos buvo atnaujintos iš pagrindų.

Visiems automobiliams, vos jiems nuriedėjus nuo konvejerio ir prieš atliekant dinaminius testus bandymų trasoje, atliekama išvaizdos ir funkcionalumo patikra.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.