Naujos konstrukcijos pavarų dėžė vietoj hidraulinio valdymo pritaikytas elektromechaninis, todėl, gamintojo teigimu, transmisija bus patogesnė ir greičiau veiks.
O štai agregato komponentų skaičius, didinant patikimumą ir priežiūros paprastumą, buvo sumažintas maždaug 25 procentais. Gamintojas skelbia, kad siekiant aukščiausios kokybės, „Dacia“ automatizuota mechaninė transmisiją „Easy-R“ buvo bandoma 130 tūkst. valandų, o bendras bandymų keliuose nuotolis – 120 tūkst. km.
„Dacia“ atstovai sako, kad automatizuota mechaninė transmisija „Easy-R“ buvo sukurta optimaliam vairavimo malonumui važiuojant gyvenvietėmis ir esant intensyviam eismui.
Kaip ir įprastoje automatinėje transmisijoje, pavarų dėžės valdymo svirtis leidžia pasirinkti vieną iš keturių režimų, o pasirinkimas bus rodomas prietaisų skydelyje.
Rankinio valdymo režimas vairuotojui leidžia perimti visą pavarų jungimo kontrolę, o tai paranku esant situacijoms, kai, pavyzdžiui, reikalingas papildomas stabdymas varikliu.
Automatizuota mechaninė „Easy-R“ transmisija yra pigesnė už tradicinę automatinę transmisiją. Montuojama su „TCe 90“ benzininiu varikliu, kainuoja ši pavarų dėžė kainuoja tik 540 eurų.
Bazinės komplektacijos „Dacia Logan“ su automatizuota mechanine transmisija Lietuvoje kainuos 10440 eurų.