Atnaujinti „Porsche Boxster“ ir „Cayman“ vadinsis kitaip

„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ – tokius pavadinimus nuo 2016-ųjų gaus atnaujinti „Porsche“ gaminami dvejų durų sportiniai automobiliai su kėbulo viduryje sumontuotu varikliu.

Naujos kartos „Porsche 718 Boxster“ bus brangesnis už „Cayman“.<br>Gamintojo nuotr.
Naujos kartos „Porsche 718 Boxster“ bus brangesnis už „Cayman“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 14, 2015, 12:55 PM, atnaujinta Sep 29, 2017, 12:43 PM

Skaičių 718 „Porsche“ pasirinko neatsitiktinai – jis žymi savo laiku itin novatorišku laikytą 1957-ųjų lenktyninį automobilį.

„718 Boxster“ ir „718 Cayman“ taps panašesni tiek savo išvaizda, tiek techninėmis ypatybėmis. Ateityje abu šie modeliai bus aprūpinti vienodą galią išvystančiais horizontalaus išdėstymo 4 cilindrų varikliais su turbina.

Kabrioleto modifikacijos modeliai kainuos brangiau už kupė, kas būdinga ir 911 modelių kainodaroje. Naujieji „718 Boxster“ ir „718 Cayman“ rinkai bus pristatyti per 2016 metus.

718 serijos modeliai turės keturių cilindrų variklius ir pratęs išskirtinių „Porsche“ lenktyninių automobilių tradicijas.

Šios koncepcijos naujausias pavyzdys – „919 Hybrid LMP1“ lenktyninis automobilis, naudojantis keturių cilindrų 2 litrų tūrio variklį su turbina.

Tai padėjo „Porsche“ ne tik užimti pirmąją ir antrąją vietas prestižinėse 24 valandų Le Mano lenktynėse, bet ir pelnyti gamintojo bei lenktynininko čempionų titulus WEC Pasaulio ištvermės lenktynėse.

„Porsche 718“ istorija

„Porsche“ naudojami horizontalieji keturių cilindrų varikliai turi ilgą istoriją.

Šeštajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje legendinio „Porsche 550 Spyder“ pamaina 718 turėjo geriausios konfigūracijos horizontalųjį keturių cilindrų variklį.

Todėl nepriklausomai nuo to, ar teko lenktyniauti 12 valandų Sebringo lenktynėse 1960-aisiais, ar varžėsi Europos kalnų čempionate nuo 1958-ųjų iki 1961-ųjų, „Porsche 718“ visada sugebėjo įveikti daugybę konkurentų būtent dėl savo galingo ir efektyvaus horizontaliojo keturių cilindrų variklio.

1959-1960 m. 718 tris kartus iškovojo pirmąją vietą legendinėse Sicilijos lenktynėse „Italia Targa Florio“.

Klasišką pergalę „718 RSK“ modelis, varomas 142 AG galios keturių cilindrų variklio, 1958-aisiais iškovojo ir 24 valandų trukmės Le Mano lenktynėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.