Nujausi rinkos tyrimai rodo, kad rinkdamiesi naujus automobilius klientai labiau domisi siūlomomis išmaniosiomis technologijomis nei techninėmis charakteristikomis.
Pramoginė ir informacinė įranga pamažu tampa naujos kartos mobiliąja įranga ir jos kūrėjams atveria didžiules naujų pardavimų galimybes. Natūralu, kad tokios kompanijos kaip „Apple“ ar „Google“ skuba pasinaudoti galimybe atsiriekti savo dalį šioje augančioje rinkoje.
Automobiliuose montuojamos įrangos paklausa išaugo per pastaruosius metus pastebimai išaugo.
„McKinsey“ atlikto tyrimo duomenimis, net 37 proc. klientų, kurie įsigijo naujus automobilius JAV, Kinijoje ir Vokietijoje pripažino, kad pasirinktų kito gamintojo modelį, jei jame būtų komplektuojama geresnė išmanioji įranga.
Palyginimui, 2014 metais šis rodiklis siekė tik 20 proc.
Paklausos augimą lemia keletas faktorių. Visų pirma, vartotojai įprato visą laiką būti prisijungę prie interneto. Taip pat turi daugiau informacijos apie automobilių įrangos galimybes. Prie to taip pat prisideda ir daugelyje šalių taikomi draudimai naudotis prie vairo mobiliaisiais telefonais.
„Accenture“ tyrimas taip pat parodė, kad 61 proc. klientų, kad automobilio įrangos valdymo skydelis turėtų būti toks pat kaip ir mobiliojo telefono.
Tačiau šią vasarą trijų kompanijų – BMW, „Audi“ ir „Daimler“ – bendromis pajėgomis įsigyta vietovės nustatymo ir jos atpažinimo sistema „Nokia Here“ leidžia daryti prielaidą, kad gamintojai nenori viso uždarbio atiduoti „Apple“ ir „Google“.