Praėjus keturiems metams po debiuto minėtoje parodoje, idėja tapo realybe – „LF-LC“ įkvėpė „Lexus“ sukurti visiškai naują prabangų, sportinį kupė – „Lexus LC 500“. Gamintojas žada, jog šis provokuojantis, atletiškas automobilis taps „Lexus“ ateinančių kartų prototipu.
„Šiame automobilyje bus neįtikėtinų technologinių naujovių, kurios atsiras ir daugelyje kitų ateities „Lexus“ modelių. Šis prabangus kupė Lietuvą taip pat pasieks 2017 metais“, – teigė „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas.
Naujasis „Lexus“ kupė komplektuojamas su galingu 5 litrų darbinio tūrio V8 formos atmosferiniu varikliu, generuojančiu 467 AG ir 527 Nm sukimo momentą.
Jis turės naują, net 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę ir iki 100 km/ val. pagreitės per 4,5 sekundės. Automobilis bus ir su visiškai nauja galinių ratų traukos sistema.
Ratų bazė siekia 2870 mm (20 mm ilgesnė nei „Lexus GS“ modelio) ir turi beveik idealų 52/48 svorio balansą. Kupė aukštis vos viršija 1,3 m, ilgis – 4,7 m, o plotis – 1,9 m. Žemas svorio centras turėtų užtikrinti, kad kelyje „Lexus LC 500“ bus itin stabilus ir lengvai valdomas.
„Jau ankstyvoje gamybos stadijoje dizaineriai, bendradarbiaudami su inžinieriais, stengėsi ne tik atskleisti „Lexus LC 500“ modelio dinamiško važiavimo viziją, bet ir perkelti ją į automobilio dizainą.
Šis projektas buvo pirmas toks, kurio metu dizaineriai pasinėrė į inžineriją, dalyvavo automobilio bandymuose tam, kad suprastų, ko reikia vairuotojams, kaip jiems sukurti dar patogesnę, patrauklesnę ir saugesnę erdvę“, – pasakojo vyriausiasis „Lexus LC 500“ dizaineris Tadao Mori.
Akio Toyoda, „Lexus“ ženklo vadovas, teigia, jog ryškesnių vairavimo potyrių siekis tapo „Lexus“ plėtros komandos misija, pagrindinis tikslas – išlaikyti „Lexus“ ne tik dizaino etalonu, bet ir aukščiausios vairavimo kokybės pavyzdžiu.