Atnaujintas „Hyundai i40“ turi pakoreguotą variklių liniją ir naują 7 pakopų pavarų dėžę su dviguba sankaba. Varikliai atitinka „Euro 6“ taršos standartą, o „Blue Drive“ technologija skirta mažinti degalų sąnaudas bei ekologiškumą.
Naujame „i40“ visos sėdynės yra šildomos. Naujojo „Hyundai i40“ salono matmenys yra vieni didžiausių šioje automobilių klasėje. Sedano bagažinė yra 525 litrų talpos, o universalo bagažinės talpa kinta nuo 553 litrų su pakeltais visų sėdynių atlošais iki 1719 litrų su nuleistais galinių sėdynių atlošais.
„Hyundai i40“ įmontuotos modernios saugumo sistemos – išvengimo, juostos laikymosi, saugaus greičio informavimo ir daugelis kitų, privalomų automobiliuose, taip pat yra 9 oro saugos pagalvės ir vaikų saugos kėdučių tvirtinimo sistema ISOFIX.
Lietuvos pirkėjams siūlomos trys variklio versijos: benzininis GDi 1,6 litro/135 AG su 6 pakopų mechanine pavarų dėže ir du dyzeliniai CRDi 1,7 litro tūrio varikliai, kurių vienas 116 AG su 6 pakopų mechanine pavarų dėže, o antrasis – 141 AG, 7 pakopų pavarų dėže su dviguba sankaba.
Prekyba naujuoju „Hyundai i40“ jau prasidėjo. Automobilio kaina Lietuvoje nuo 20 tūkst. 490 eurų, universalas kainuoja tūkstančiu eurų brangiau.