„Nissan“ eksperimentas: ar šildomas „Leaf“ gali pralaužti ledą?

Europos rinkose pasirodo patobulintas „Nissan Leaf“ elektromobilis, išsiskiriantis ilgesniu nuvažiuojamu atstumu. Šia proga „Nissan“ sukūrė filmuką, kuriame automobilis pasirodo sušaldytas į ledą užburiančiame Norefjell kalnų Norvegijoje peizaže.

„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Leaf“ be pašalinės pagalbos turėjo išsilaisvinti iš ledo gniaužtų.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Feb 24, 2016, 3:19 PM, atnaujinta Jun 6, 2017, 5:57 PM

Elektromobilis su vienu įkrovimu dabar gali nuvažiuoti iki 250 kilometrų, t.y. 26 proc. toliau nei anksčiau.

Be to, „Acenta“ ir „Tekna“ versijose montuojama naujausios kartos informacinė ir pramoginė sistema „NissanConnect EV“, išsiskirianti nuotoliniu būdu valdoma šildymo funkcija, geresnės funkcinės ir prijungimo galimybės.

Filmukas prasideda nuo į ledo kokoną įsukto „Leaf“ silueto Skandinavijos kalnų fone. 65 mm storio ledas ima tirpti ir pamažu pasirodo naujasis „Nissan Leaf“.

„Nissan Leaf“ elektromobilį ledo danga užklojo norvegų ledo specialistas Jackas Stenslandas iš kompanijos „Mr. Iceman AS“.

„Nissan“ akcentuoja „Leaf“ patikimumą: jis išbandomas griežtais testais, kad galėtų atlaikyti itin sudėtingas važiavimo sąlygas. Pirkėjams, važinėjantiems atšiauriomis sąlygomis „Nissan“ siūlo specialų „Nordic“ paketą, į kurį įtrauktas akumuliatoriaus šildytuvas apsaugantis bateriją nuo ypač didelio šalčio poveikio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.