„Volkswagen“ pristatė dar nematytą „Caddy“ versiją

Netrukus duris atversiančiame Ženevos autosalone debiutuos „Volkswagen Caddy TGI BlueMotion“. Tai pirmasis pasaulyje šios klasės furgonas su suspaustų dujų varikliu ir DSG pavarų dėže.

„Volkswagen Caddy TGI BlueMotion“ degalų balionus bus galima pildyti tiek įprastomis gamtinėmis dujomis, tiek sintetinėmis dujomis.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen Caddy TGI BlueMotion“ degalų balionus bus galima pildyti tiek įprastomis gamtinėmis dujomis, tiek sintetinėmis dujomis.<br>Gamintojo nuotr.
Vietoj DSG galės būti montuojama šiam modeliui įprasta mechaninė pavarų dėžė.<br>Gamintojo nuotr.
Vietoj DSG galės būti montuojama šiam modeliui įprasta mechaninė pavarų dėžė.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Feb 26, 2016, 10:07 AM, atnaujinta Jun 6, 2017, 11:57 AM

Planuojama, kad į gatves jis išriedės jau šią vasarą ir pakeis nuo 2015 m. vidurio gaminamą savo dujinį pirmtaką „Caddy Ecofuel“. „Volkswagen Caddy TGI BlueMotion“ – unikalus transporteris, nes jo degalų balionus bus galima pildyti tiek įprastomis gamtinėmis dujomis, tiek sintetinėmis suspaustomis dujomis arba biodujomis.

Talpumas nesumažėjo

Gamintojai siūlo rinktis trumpos arba pailgintos ratų bazės keleivinį arba krovininį kėbulą. Vietoj DSG galės būti montuojama šiam modeliui įprasta mechaninė pavarų dėžė.

Po variklio gaubtu montuojamas TGI indeksu pažymėtas gerokai modifikuotos konstrukcijos 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininis variklis, jau projektavimo metu pritaikytas darbui suspaustomis gamtinėmis dujomis arba dirbtiniais analogais.

Galimybė dirbti benzinu išlikusi ir net, kaip ir visas variklis, atitinka EU6 taršos standartus, bet optimizuota tik pagalbinių funkcijų atlikimui. Šalia įdomios konstrukcijos dujų balionų naujajame „Volkswagen Caddy TGI“ yra ir 13 l talpos benzino bakas.

Aukšto slėgio suspaustų dujų balionai išdėstyti po furgono grindimis, todėl visiškai neriboja jo kraulumo arba keleivinių patogumų.

Krovinių skyriaus tūris yra toks pat, kaip benzininių ar dyzelinių „Caddy“ šeimynos atstovų – trumpos bazės versijoje jis yra iki 3200 l, o į pailgintos bazės modelyje galima sutalpinti iki 4130 l tūrio krovinį.

Pritaikė miestų gatvėms

Prie trumpos bazės versijos dugno tvirtinami keturi balionai, kuriuose telpa 26 kg suspaustų dujų. Penkiuose didesniojo „Caddy Maxi TGI“ balionuose iš viso telpa 37 kg suspaustų dujų.

1,4 l darbinio tūrio TGI variklis išvysto iki 200 Nm sukimo momentą, pasiekiamą nuo 1500 iki 3500 aps./min. sūkių diapazone. Maksimalus 110 AG pajėgumas gaunamas nuo 4800 iki 6000 aps./min. sūkių zonoje.

Maksimalus automobilio su mechanine pavarų dėže greitis – 174 km/val., su automatine DSG – 172 km/val.

Vidutinės suspaustų dujų sąnaudos: 4,1 arba 4,3 kg („Caddy Maxi TGI“) 100 km kelio. Važiuojant dujomis, su pilnais balionais galima įveikti 630 arba 680 km atstumą.

Važiuojant automobiliu su mechanine pavarų dėže, į atmosferą patenka 112 g/km arba 116 g/km („Caddy Maxi TGI“) CO2 vienam km kelio. DSG modifikacijos tarša, preliminariais duomenimis, siekia atitinkamai 123 arba 126 g/km CO2.

Automatinė 6 laipsnių DSG pavarų dėžė pritaikyta išvežiojimo furgono arba mikroautobuso darbui intensyvaus eismo didmiesčio gatvėmis.

Gamintojas tvirtina, kad šalyse su išvystyta suspaustomis dujomis varomus automobilius eksploatuojančių autoūkių infrastruktūra, keleivinis „Volkswagen Caddy TGI“ – idealus taksi pasirinkimas stambiam taksi parkui.

Neseniai pristatytas didesnio pravažumo „Caddy Alltrack“ nuo 2016 m vidurio taip pat turės suspaustomis dujomis varomą TGI versiją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ar panaikinta PVM lengvata tikrai žlugdo maitinimo verslą?