Lietuvoje pasirodė naujasis „Renault Megane“ su užuomina

Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį pristatytas ketvirtos kartos „Renault Megane“ penktadienį atvyko į Vilnių.

„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
Naujasis „Megane“ su vairuotoju „bendrauja“ lietuviškai, o pasirinkus GT versiją – gali būti labai greitas.<br>I.Steponėnės nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
„Renault Megane“ nemažai technologijų ir dizaino elementų paveldėjo iš kitų gamintojo modelių.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (34)

Lrytas.lt

Feb 26, 2016, 9:30 PM, atnaujinta Jun 6, 2017, 9:17 AM

Ant tos pačios platformos, kaip naujieji „Kadjar“, „Espace“ ir „Talisman“ sukurtas automobilis paveldėjo nemažai įrangos iš savo didžiųjų „brolių“, įskaitant ir dizaino linijas, „R-Link 2“ sistemą, naudojamą kaip automobilio valdymo centras, ir 8,7 colio įstrižainės vertikalaus formato planšetę, ir visų vairuojamų ratų sistemą „4Control“.

Ji komplektuojama tik su galingiausia, 205 AG turinčia „Megane GT“ versija, bet tai pirmas kartas, kai tokia važiuoklė pritaikyta kompaktinių automobilių segmente. Jos veikimas ypač jaučiasi staigiuose posūkiuose – automobilis reaguoja itin staigiai ir pakanka žymiai mažiau vietos apsisukti.

Naujasis modelis ilgesnis – 4359 mm (+64 mm), žemesnis: 1447 mm (–25 mm) ir turi ilgesnę bazę – 2669 (+28 mm).

Sportiškos technologijos

Naujajame „Megane“ sumontuoti išskirtiniai priekiniai ir galiniai žibintų moduliai, švytintys dieną ir naktį. Priekiniame C formos žibintų modulyje naudojami šviesadiodžiai trimačio efekto šviesolaidžiai.

Aukštesnės klasės naujojo „Megane“ versijose montuojami tik šviesadiodžiai priekiniai žibintai su automatiniu tolimųjų / artimųjų šviesų perjungimu („LED Pure Vision“ technologija).

Pasirinkus režimą „Sport“, naujajame „Megane GT“ galima naudotis gausybe specialių technologijų, kurias sukūrė „Renault Sport“ inžinieriai. Funkcija „Launch Control“ padeda pastebimai greičiau pajudėti iš vietos, o funkcija „Multi-Change Down“ gerokai paspartina žemesnių pavarų perjungimą daugiau nei per vieną pavarą vienu metu.

Laukia netradicinio hibrido

Šiam modeliui siūlomi penki dyzeliniai ir keturi benzininiai varikliai, turintys nuo 90 iki 205 AG, o kitais metais gamintojas planuoja pristatyti didelę naujovę.

Dyzelinė-elektrinė versija, pavadinta „Hybrid Assist“, bus pasiūlyta 2017 m. pradžioje. Gamintojo teigimu, šis variklis, sukurtas „Energy dCi 110“ pagrindu, užtikrins mažas degalų sąnaudas ir garantuotą vairavimo malonumą naudojant greitinimo stiprinimą tam tikrose situacijose, ypač esant mažoms variklio apsukoms.

„Renault“ siekia, kad naujojo „Mégane“ variklio degalų sąnaudos būtų mažesnės nei 3 litrai/100km.

To pasiekiama pakartotinai naudojant greičio mažinimo ir stabdymo metu sukurtą energiją. „Hybrid Assist“ veikia su 48 V akumuliatoriumi, o elektrinis variklis dirbs kaip pagalbinė nuolat dirbančio vidaus degimo variklio sistema.

Naujajame modelyje yra tokios vairavimo pagalbos sistemos:

Adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC)

Ji automatiškai reguliuoja automobilio greitį, kad būtų išlaikytas pasirinktas važiavimo iš paskos atstumas. Priekinis radaras įvertina atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemones ir apskaičiuoja jos greitį.

Tada užmezgamas ryšys su varikliu ir stabdymo sistema, ir automobilio greitis atitinkamai pritaikomas, kad būtų laikomasi važiavimo iš paskos atstumo. Ši technologija veikia važiuojant 50–140 km/val. greičiu.

Aktyvioji avarinio stabdymo sistema (AEBS)

Ši sistema veikia važiuojant 30–140 km/val. greičiu, ji įspėja vairuotoją apie susidūrimo su priekyje važiuojančia transporto priemone rizika. Jei vairuotojas nereaguoja arba reaguoja nepakankamai, automatiškai įjungiami stabdžiai siekiant išvengti susidūrimo arba sumažinti jo padarinius.

Įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos sistema (LDW)

Ši sistema veikia važiuojant didesniu nei 70 km/val. greičiu ir įspėja vairuotoją, jei automobilis netikėtai kerta ištisinę arba punktyrinę baltą liniją. Ši technologija padidina važiavimo saugą įspėdama vairuotoją, jei automobilis pakeičia kryptį taip, kad gali nuvažiuoti nuo kelio.

Įspėjimo apie saugų atstumą sistema (DW)

Ji padeda vairuotojui laikytis saugaus stabdymo atstumo. Įspėjamoji piktograma – atitinkanti atstumą, skiriantį naująjį „Mégane“ nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės – intuityviai rodoma kaip brūkšneliai prietaisų skyde arba akių lygio ekrane. Ši sistema veikia važiuojant 30–200 km/val. greičiu.

Greičio viršijimo prevencijos ir kelio ženklų atpažinimo sistema (OSP su TSR)

Ši sistema per kamerą skaito kelio ženklus, informuoja vairuotoją apie galiojančius greičio apribojimus ir siūlo atitinkamai reguliuoti greičio ribotuvą (siūloma ne visose rinkose).

Įspėjimo apie akląją zoną sistema (BSW)

Siekiant užtikrinti lenkimo manevrų saugą, ši sistema vaizdiniu signalu ant šoninių veidrodėlių įspėja vairuotoją, jei aklojoje zonoje aptinkama kita transporto priemonė. Sistema veikia važiuojant 30–140 km/val. greičiu.

Galinio vaizdo kamera

Važiuojant atbuline eiga ši kamera suteikia galimybę matyti vaizdą už automobilio jutikliniame ekrane. Kad manevruoti būtų paprasčiau, vaizde naudojama judanti ir nejudanti orientacinė linija.

Automatinis tolimųjų ir artimųjų šviesų perjungimas (AHL)

Kameros jutiklis automatiškai aptinka atvažiuojančių transporto priemonių žibintus ir ta pačia kryptimi važiuojančių transporto priemonių galinius žibintus bei automatiškai perjungia tolimąsias šviesas į artimąsias. Ši funkcija gali aptikti ir gatvių žibintus.

Priekiniai, galiniai ir šoniniai automobilio statymo jutikliai

Šie jutikliai padeda vairuotojui sėkmingai atlikti automobilio pastatymo manevrus nė akimirkai neprarandant jo kontrolės; 360° išdėstyti ultragarsiniai detektoriai įspėja vairuotoją, jei kyla pavojus atsitrenkti į kliūtį, taip apsaugodami automobilį.

Automatinio automobilio statymo sistema „Easy Park Assist“

Ši sistema padeda vairuotojui rasti tinkamą automobiliui pastatyti vietą jutikliais išmatuodama laisvą erdvę, o tada perima vairavimo sistemos valdymą atlikdama pastatymo manevrą. Sistema „Easy Park Assist“ gali pastatyti automobilį trimis būdais: lygiagrečiai, statmenai ir kampu.

Centriniame ekrane rodoma visa manevrui atlikti reikalinga informacija (grafinė iliustracija, atbulinės eigos kamera ir jutikliai). Vairuotojas kiekvienu atveju kontroliuoja stabdymą ir greičio didinimą manevro metu. Sistema veikia važiuojant iki 30 km/val. greičiu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?