4,0 V8 tipo TDI varikliui orą tiekia du turbokompresoriai . Konstrukcijoje pritaikytas kintamas įpūtimo valdymas, kai turbinos veikia priklausomai nuo variklio apkrovų.
Konstrukcijoje numatytos dvi išmetamosiomis dujomis varomos turbinos – viena veikia prie žemų ir vidutinių variklio apsukų, o kita – varikliui dirbant pilna jėga.
Sumontavo elektrinę turbiną
Specialistus gali nustebinti kuklūs pirmosios ir iš pažiūros nepakankami antrosios turbinos parametrai, keistai žemi tokiam varikliui, kurio net „maža“ ir „vidutinė“ apkrovos generuoja didelę realią galią, sūkiai.
Iš tiesų čia nėra jokios klaidos, nes kartu su išmetamųjų dujų turbinomis veikia papildomas elektra varomas EPC kompresorius, išlygindamas neproporcingus turbinų parametrus, itin juntamus prie žemų ir vidutinių apsukų.
Šis kompresorius naudoja naujo standarto 48 voltų elektros sistemą. „Audi“ atstovai tvirtina, kad SQ7 – pirmasis serijinės gamybos automobilis su šia elektros sistema.
4,0 l V8 tipo variklio išvystomas 900 Nm sukimo momentas prieinamas jau 1000 – 3000 aps./min diapazone. 100 km/val. greitį SQ7 pasiekia per 4,8 sek. Maksimalus elektronikos ribojamas greitis siekia 250 km/val.
Įtraukė papildomą įrangą
Europoje „Audi SQ7 TDI“ pardavimai prasidės šio pavasario pradžioje. Vokietijoje automobilis kainuos nuo 89900 eurų.
Gamintojas skelbia, kad į šią kainą įtraukta papildomos įrangos už maždaug 10 tūkst. eurų, kurios nėra įprastame Q7 be „S“ indekso.
Jei realybėje degalų sąnaudos pasirodys esą didesnės nei gamintojo skelbiamas 7,4 l/100 km rodiklis – ne problema. Visi SQ7 modeliai bus aprūpinti didesnės talpos bakais.
„Audi“ tęsia tradiciją galingiausiai Q7 versijai montuoti būtent dyzelinį variklį. Pirmos kartos modelis turėjo dar ekstremalesnę modifikaciją su 6,0 l, V12 tipo dyzeliniu motoru.
Maksimali jo galia siekė 500 AG, o didžiausias sukimo momentas – 1000 Nm. Tai leidžo didžiuliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,5 s.
Kaip ir naujojo modelio, maksimalus jo greitis buvo apribotas iki 250 km/val.