Visiškai nauja „Niro“ platforma buvo projektuojama taip, kad derėtų su hibridinėmis technologijomis ir jų komponentais. 1,6 l DGI benzininį variklį, ličio jonų polimerų bateriją, 32 kW elektrinį variklį bei 6 pavarų dvigubos sankabos automatinę transmisiją vis dar tobulinantys „Kia“ inžinieriai tikisi, kad modelio CO2 emisijų lygis neviršys 89 g/km.
Kompaktiško visureigio dizainas buvo kurtas Kalifornijoje (JAV) ir Namyange (Korėja). Dėl gan ilgo variklio dangčio, kampuose sumontuotų ratų, „išsipūtusių“ žibintų ir kylančios šoninės linijos „Niro“ atrodo sportiškai.
„Niro“ buvo kuriamas nuolat galvojant apie aerodinamiką, jo oro pasipriešinimo koeficientas siekia tik 0,29 Cd.
2700 mm ratų bazę turintis 4 355 mm ilgio, 1800 mm pločio ir 1 535 mm aukščio „Niro“ yra mažesnis už naująjį „Kia Sportage“ visureigį, tačiau didesnis už „cee‘d“ hečbeką.
103 AG galią ir 147 Nm sukimo momentą išvystantis „Kia“ 1,6 l benzininis variklis yra derinamas su 32 kW elektros varikliu ir 1,56 kWh ličio-jonų polimerų baterija.
Abu kartu jie išvysto 139 AG galią ir 264 Nm sukimo momentą. Variklio galia ratams yra perduodama per šešių pavarų automatinę transmisiją su dviguba sankaba.
„Kia“ tikina, kad dėl hibridinių technologijų neteko aukoti bagažinės talpos. „Niro“ bagažinės talpa siekia 421 l, o baterija esą visiškai nepretenduoja užimti bagažo vietos. Ji sumontuota po galine keleivio sėdyne.
Degalų bakas yra sumontuotas šalia baterijos po galinėmis sėdynėmis. Jo talpa – 45 l.
Šio modelio pardavimai Europoje prasidės trečiąjį šių metų ketvirtį ir, kaip ir visi „Kia“ modeliai, turės 7-erių metų arba 150 tūkst. km garantiją.