Bendrovės rinkodaros analitikai trina rankomis: komercinių automobilių paklausa ypač smarkiai padidėjo Vakarų Europoje. Esą, tai akivaizdžiai liudija, kad regiono ekonomika nesirguliuoja.
„Įspūdingi pardavimo rezultatai teikia vilties, kad mūsų automobilių paklausa šiemet ir toliau augs. Ypač džiugu matyti atsigaunančias Europos žemyno rinkas. Štai, vasarį pardavimas Vokietijoje ūgtelėjo net 16,4 proc“, – komentuodamas metų pradžios rezultatus pasidžiaugė „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ rinkodaros direktorius Bramas Schotas.
Jo nuomone, be kitų veiksnių, „Volkswagen“ komercinio transporto paklausai įtakos turi ir didelis jo ekonominis efektyvumas.
Per du pirmuosius šių metų mėnesius Vakarų Europoje parduota 45,3 tūkst. komercinių „Volkswagen“ automobilių (pernai – 40,3 tūkst., tad augimas siekia 12,3 proc). Vien Vokietijoje šokių automobilių šiemet parduota 17,5 tūkst., p tai 10 proc. daugiau nei per 2015-ųjų sausį ir vasarį.
Smarkiausiai pardavimas padidėjo Italijoje – kone 39 proc., Ispanijoje – apie 25 proc., Prancūzijoje – 15,7 proc.
Per tą patį laikotarpį Pietų Amerikoje parduota 6200 automobilių – 100-u daugiau nei sausį-vasarį pernai. Brazilijoje pardavimas padidėjo maždaug 7 proc., Argentinoje – 3,2 proc.
Vienintelė prekybos zona, kur pardavimas šiek tiek – maždaug 2 procentais sumenko – tai Rytų Europa. Čia pirkėjai įsigijo 4900 komercinių automobilių.
Vidurio Rytų regione realizuota 4600 vnt. (4500 vnt., +3%) Volkswagen automobilių. Tame skaičiuje svarbiausioje regiono Turkijos rinkoje parduot