„Nissan“ pristatė dar galingesnį superautomobilį GT-R

Šiandien Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje „Nissan“ pristatė atnaujintą 2017-ųjų laidos GT-R modelį.

Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Naujausia GT-R versija – galingesnė ir prabangesnė.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (17)

Lrytas.lt

Mar 23, 2016, 4:39 PM, atnaujinta May 31, 2017, 7:52 PM

Jis išsiskiria išorės ir vidaus pokyčiais, patobulintomis pagrindinėmis važiavimo charakteristikomis ir naujomis esminėmis ypatybėmis. Tai radikaliausios šio modelio permainos nuo jo pasirodymo pradžios 2007 m.

Dar daugiau galios GT-R su 3,8 litro darbinio tūrio, 24 vožtuvų V6 variklio su dviem trubokompresoriais (kiekvienas galios agregatas surenkamas „Takumi“ meistrų rankomis) galia dabar siekia 565 AG esant 6800 aps./min, o sukimo momentas – 633 Nm (467 lb ft).

Dėl didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas, naujasis GT-R žaibiškai pagreitėja vidutinių ir aukštų sūkių diapazone (nuo 3200 aps./min.).

Jis komplektuojamas su rafinuota 6 pavarų transmisija su dviem sankabomis, kuri sklandžiau perjungia pavaras ir tyliau veikia. Naujasis variklis pakeitė ir visiems gerai pažįstamą GT-R skleidžiamą garsą. Spaudžiant akceleratoriaus pedalą veikia naujų titano duslintuvų rezonansas ir aktyvioji garso stiprinimo sistema (ASE). Gamintojo teigimu, 2017 m. modelis išsiskiria dar geresnėmis dinaminėmis charakteristikomis posūkiuose. Tvirtesnė kėbulo konstrukcija ir nauja pakaba lemia didesnį stabilumą staigiai sukant ar atliekant posūkį dideliu greičiu. Sukibimą su kelio danga užtikrina 20 colių padangos, kurias gaubia nauji kalto aliuminio ratlankiai su mašininiu būdu poliruota apdaila ir Y formos stipinais.

Pakoregavo linijas

Daug pakeitimų patyrė naujojo GT-R išorės priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo praplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas. Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis.

Gamintojo teigimu, tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis aptakas ir priekinis bamperis su apdailos detalėmis pabrėžia sportinio automobilio charakterį bei padidina priekinės dalies prispaudimo jėgą.

GT-R profilį išryškina pažįstamos aerodinamiškos formos, tačiau neliko šoninių slenksčių. Atsisakius jų, oro srautas geriau paskirstomas automobilio šonuose. Pokyčių esama ir galinėje automobilio dalyje.

Nors GT-R charakteringi keturi apvalūs galiniai žibintai liko nepakitę, tačiau įdėmiau pažvelgus galima pastebėti naujų galinės kėbulo dalies detalių, kurios padeda geriau paskirstyti oro srautą, taip pat šonines ventiliacijos angas šalia keturių išmetamojo vamzdžio antgalių.

Paaukštinta automobilio vidurinė linija, kuri skiria apatinę juodą dalį nuo kėbulo. Todėl, žiūrint iš galo, automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis.

Šiais išorės pakeitimais buvo siekta ne tik sukurti sportiškesnę automobilio išvaizdą, bet ir pagerinti jo aerodinamines savybes. Nors naujosios kartos GT-R aerodinaminis koeficientas ir mažesnis, tačiau jo prispaudžiamoji jėga išliko tokia pati, kaip ir dabartinio modelio, kad būtų užtikrintas automobilio stabilumas važiuojant dideliu greičiu.

Pridėjo prabangos

Kaip ir dera tokio kalibro išskirtinių techninių charakteristikų sportiniam automobiliui, naujojo GT-R salonas spinduliuoja prabanga. Atnaujintas prietaisų skydelis. Jis aptrauktas kokybiška oda su dailiomis siūlėmis, kurios yra skrupulingo „Takumi“ meistrų darbo rezultatas.

Nuo matuoklių skydelio iki centrinės konsolės einanti linija aiškiai atskiria vairuotojo zoną.

Patobulintas ir supaprastintas centrinės prietaisų skydelio dalies dizainas. Integruoti navigacijos ir garso sistemų valdikliai sumažino jungiklių skaičių: ankstesniame „GT-R“ jų buvo 27, o 2017 m. modelyje teliko 11.

Platesniame 8 colių jutikliniame ekrane pritaikytos didesnės piktogramos, kad būtų lengviau valdyti. Anglies pluošto centrinėje konsolėje įrengtas naujas funkcijų ir parametrų valdymo ekranas, kuriuo patogu naudotis.

Ant naujo vairo dabar yra pavarų perjungimo svirtelės, kuriomis vairuotojas gali greitai perjungti pavaras neatitraukdamas rankų nuo vairo. Be to, patobulintas jų skleidžiamas garsas jungimo ar reguliavimo metu.

2017 m. laidos GT-R būdingos naujos vidaus ir išorės spalvos, kurios išryškina rafinuotą automobilio charakterį. Į išorės spalvų paletę įtraukta „Blaze Metallic“ spalva su daugiasluoksne dažų danga. „Premium Edition“ modelių interjeras, kurį puošia pusiau anilino oda, gali būti keturių variantų: pirkėjams siūlomi nauji „Black/Rakuda“ ir „Samurai Black“ atspalviai, taip pat visuomet populiarios „Black/Amber Red“ ir „Black/Ivory“ spalvos.

2017 m. laidos „Nissan GT-R“ rinkoje pasirodys šią vasarą.

2017 metų „Nissan GT-R“ išankstiniai užsakymai Europoje priimami nuo šių metų balandžio mėnesio, o pirmuosius automobilius pristatyti klientams planuojama vasarą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.