„Tesla“ sukėlė tikrą beprotybę – šimtai žmonių laukia eilėse

Tuo metu, kai „Tesla“ ruošiasi svarbiausio kompanijos istorijoje modelio pristatymui, prie jos atstovybių durų visame pasaulyje jau rikiuojasi naująjį „Model 3“ užsisakyti laukiantys klientai.

Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.
Patys nekantriausi klientai prie „Tesla“ salonų budi nuo antradienio.<br>Lrytas.lt montažas.
Patys nekantriausi klientai prie „Tesla“ salonų budi nuo antradienio.<br>Lrytas.lt montažas.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Gausybė žmonių pasidalijo savo asmenukėmis milžiniškose eilėse.<br>Twitter ekrano nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

Mar 31, 2016, 6:51 PM, atnaujinta May 30, 2017, 11:27 PM

Masėms skirtą 35 tūkst. dolerių (31 tūkst. eurų) kainuojantį elektromobilį JAV kompanija pristatys tik ketvirtadienio vakarą vietos laiku, tačiau prie jos salonų pirmieji pirkėjai įsikūrė dar antradienį.

Nesvarbu, kad gamintojas ne tik nepaviešino oficialių „Model 3“ techninių duomenų, bet ir nė vienos jo nuotraukos.

Kompanijos įkūrėjas Elonas Muskas užsiminė, kad gali būti pristatytas tik prototipas, o rinkoje 2017 m. pasirodysianti galutinė „Model 3“ versija bus gerokai patobulinta.

Tačiau tokie pareiškimai vis tiek neatgrasė žmonių, norinčių kuo greičiau užsisakyti elektromobilį, kurį greičiausiai gaus tik po metų.

Sidnėjaus gyventojas Andreasas Stephensas gali būti laikomas vienu iš nekantriausių klientų, mat savo sulankstomoje kėdėje jis laukia trečią parą.

JAV prie visų „Tesla“ atstovybių eilėse rikiuojasi mažiausiai po šimtą žmonių, jų neišbaido net lietus.

Prašo nemenko užstato

Priimdami išankstinius užsakymus „Tesla“ atstovai taip pat prašo 1 tūkst. dolerių užstato. Tačiau kompanija pažymi, kad jis gali būti gražinamas bet kuriuo metu.

Bene didžiausia elektromobilių karštinė yra apėmusi amerikiečius. Socialiniuose tinkluose gausu nuotraukų, kuriose įamžintos prie gamintojo salonų išstatytos jų palapinės.

Įdomu tai, kad likus mažiau nei 24 valandoms iki „Model 3“ pristatymo „Tesla“ pavyko išsaugoti būsimą produktą paslaptyje.

Viskas, ką pavyko sužinoti apie būsimą elektromobilį, buvo arba paskelbta oficialiuose kompanijos pranešimuose, arba jos vadovo Elono Musko žinutėse socialiniuose tinkluose.

Visgi planuojama, kad rytoj debiutuosiantis modelis bus tarsi mažesnių gabaritų „Model X“ ir „Model S“ hibridas.

Tai bus šiek tiek aukštesnis sedanas, kurio priekinės dalies dizainas primins elektrinį kompanijos visureigį. Žadama, kad automobilis atrodys sportiškai.

Greitesnis už sportinį BMW

Taip pat manoma, kad „Model 3“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės maždaug per 4 sekundes. Šis skaičius šiek tiek suerzino sportinių modelių entuziastus, nes plačiam pirkėjų ratui prieinamas elektromobilis grasina būti greitesnis net už BMW M3.

Tiesa, kol kas nėra žinoma, ar tokią įspūdingą dinamiką suteiks bazinis modelis, ar galingesnė „Model 3“ versija.

Rinkos ekspertai taip atkreipia dėmesį, kad brangesnės komplektacijos sedano kaina priartės prie kukliausio „Model S“ varianto ir sieks maždaug 60 tūkst. dolerių (53 tūkst. eurų).

Greta automobilio važiavimo autonominiu režimu už šią sumą pirkėjai gaus keturių ratų pavarą, taip pat ir maždaug 80 kWh talpos bateriją, kurios turėtų užtekti įveikti 500 km.

Ir šiuo atveju kalbama ne apie ekonomišką važiavimą 50 km/val. greičiu, o apie skrydį magistrale.

Didžiausią maždaug 460 km siekiantį veikimo nuotolį šiuo metu turi „Tesla Model S 90D“, tačiau naujasis sedanas šį rezultatą turėtų pagerinti.

Kalbama, kad pigiausia versija turės 50 kWh talpos bateriją, tačiau ir jos turėtų užtekti su elektromobiliu įveikti 320 km.

Rūpinsis esamais klientais

„Model 3“ bus šiek tiek mažesnis nei „Model S“, taigi savo gabaritais turėtų prilygti „Audi A4“. „Tesla“ neslepia, kad brangesnės sedano versijos varžysis su populiariausiais prabangiais vidutinio dydžio automobiliais, taigi visų pirma taikomasi į 3 serijos BMW.

Lyginant su konkurentais, sedano gale turėtų būti šiek tiek erdviau, mat dėl elektrinės pavaros jam nereikalingi galią iš variklio perduodantys velenai ir pusašiai.

Įdomu tai, kad ilgas laukimas eilėje prie salono nereiškia, kad tie žmonės taps pirmųjų „Model 3“ vairuotojais. Pirmenybė teikiama pačios „Tesla“ kompanijos darbuotojams ir klientams, kurie jau važinėja šios kompanijos pagamintais elektromobiliais.

Taip pat niekas negali pasakyti, ar kompanijai pavyks ištesėti pažadą elektromobilio gamybą pradėti 2017 m.

Tuo atveju, jei taip visgi įvyks, bus pradedama nuo brangiausias komplektacijas įsigyti panorusių esamų klientų užsakymų vykdymo.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.