„Tesla“ pristatė ilgai lauktą „Model 3“

„Tesla“ penktadienį pristatė ilgai lauktą naująjį modelį – masėms įperkamą elektromobilį „Model 3“.

„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
„Tesla“ naująjį modelį ims gaminti tik po pusantrų metų.<br>AP nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Model 3“ buvo graibstomas dar prieš pristatymą.<br>Gamintojo nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Žmonės būriavosi didžiulėse eilėse, kad galėtų pirmieji užsisakyti „Model 3“.<br>Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Lrytas.lt

Apr 1, 2016, 10:59 AM, atnaujinta May 30, 2017, 9:52 PM

„Tesla“ vadovas Elonas Muskas per Kaliforninjoje, įmonės dizaino centre, vykusį pristatymą tvirtino esąs gana užtikrintas, kad pirmieji pirkėjai šiuos automobilius gaus 2017-ųjų pabaigoje.

„Jūs negalėsite nusipirkti geresnio automobilio už 35 tūkst. dolerių, net be papildomos įrangos“, – užtikrino E.Muskas.

Iki pat pristatymo kruopščiai slėptas naujasis modelis nustebino savo išvaizda. Aptakų priekį pakeitė aštresnės formos, o priekiniai žibintai įtaisyti kiek aukščiau, nei ankstesniuose modeliuose.

Gamintojo logotipas taip pat perkeltas ant priekinės bagažinės dangčio, kaip „Ferrari“, „Lamborghini“ ar „Porsche“ modeliuose.

Vietoje stogo – didžiulis stiklas

Įdomi dizaino detalė – vientisa viršutinė automobilio dalis. Priekinis stiklas, stogas ir galinis stiklas. Įdomu ir tai, kad salono viduje „Tesla“ įmontavo ne vertikalų 17 colių, bet horizontalų 15 colių valdymo ekraną. Be jo automobilio salone praktiškai nieko nėra.

Jo teigimu, bazinė „Model 3“ versija vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 346 km, o versijos su talpesnėmis baterijomis įveiks dar didesnį atstumą. Jis galės būti varomas arba visais, arba tik galiniais ratais.

Paprasčiausias „Model 3“ iki 100 km/val įsibėgės per mažiau nei 6 sek., bet „Tesla“ tikisi šiuos duomenis dar pagerinti iki kol automobilio gamyba iš tiesų prasidės.

Taip pat visi „Model 3“ bazinėje įrangoje turės galimybę krautis itin greito įkrovimo stotelėse „Supercharger“. „Tesla“ planuoja, kad iki 2017 metų visame pasaulyje bus dvigubai daugiau tokių įkrovimo stotelių, 7,2 tūkst.

E. Musko planas, sukurtas siekiant populiarinti elektrinį mobilumą, kol kas veikai nepriekaištingai. Savo vizijos įgyvendinimą amerikietis pradėjo dar 2008 m., kai rinkoje pasirodė sportiškas „Roadster“ modelis, prie kurio vėliau prisijungė „Model S“ ir „Model X“.

Uždirbo net nepradėję prekybos

Nepaisant mažesnių už „Model S“ gabaritų, viduje patogiai galės įsitaisyti penki suaugę žmonės. Daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams „Tesla“ inžinieriai išgavo pastūmėję priekines sėdynes ir savotiškai suploję prietaisų skydelį.

Nuo 35 tūkst. JAV dolerių kainuojantis „Model 3“ yra daugiau nei dvigubai pigesnis už anksčiau išleistus „Model S“ ir „Model X“. Kokia bus jo kaina Europoje, kol kas nepaskelbta, bet už rezervacijas europiečiai mokėjo po tūkstantį eurų, kaip amerikiečiai po tūkstantį dolerių.

Dar prieš pamatydami „Model 3“ nuotraukas jį rezervavo net 130 tūkst. pirkėjų, prie „Tesla“ salonų laukusių milžiniškose eilėse. „Tesla“ ir toliau priiminės rezervacijas, tačiau vien pirminių užsakymų įvykdymas gali užtrukti ne mažiau dvejus metus.

Kompanijai ne visuomet pavykdavo įgyvendinti pažadus, todėl gali nutikti taip, kad ateinančių metų pabaigoje visame pasaulyje bus daugybė savojo elektromobilio laukiančių nepatenkintų klientų.

E. Muskas įsitikinęs, kad padidinus abiejų gamyklų pajėgumus, per metus pavyktų surinkti 500 tūkst. automobilių, įskaitant naująjį „Model 3“.

Tai labai ambicingas skaičius, tačiau žinant susidomėjimą „Tesla“ produkcija belieka tikėtis, kad kompanijai prie jo priartėti pavyks pakankamai greitai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.