Gamintojas tikina, kad dėl naujosios modulinės platformos naujos kartos „Jumpy“ architektūra yra optimizuota, kad automobilis būtų praktiškesnis, patogesnis ir saugesnis. Jis turi naujausios kartos variklį ir pagalbinių vairavimo technologijų.
Šis modelis, gaminamas keturių skirtingų versijų (furgonas, „combi“, keturių durelių ir su platforma), skirtas įvairiems profesionalams, įskaitant nuosavą prekybos verslą turinčius žmones, statybų, pristatymo ir paslaugų įmones bei vietos valdžios institucijas. Modelis siūlomas trijų skirtingų ilgių (4,60 m, 4,95 m ir 5,30 m).
„Citroën Jumpy“ gali vežti iki 1 400 kg svorio ir 6,6 kubinių m tūrio krovinius, vilkti – iki 2,5 t svorio priekabas. Keleiviniame modelyje telpa iki 9 žmonių;
Mažesnieji furgonai yra 1,9 m aukščio, todėl su jais galima patekti į požemines stovėjimo aikšteles.
Segmento naujiena yra automatinės slankiosios šoninės durelės. Jos durelės leidžia lengviau pakrauti ir iškrauti automobilį, kai vairuotojo rankos užimtos įranga, pakuotėmis ar prekėmis;
Automobilis aprūpintas geresne garso izoliacija ir jos kompanijos lengviesiems modeliams būdingomis technologijomis, tokiomis kaip „Top Rear Vision“, spalvotas projekcinis ekranas ir „Citroen Connect Nav“ su balsu valdoma navigacijos sistema ir jutikliniu ekranu.
Taip pat jis turi tokias funkcijas kaip prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas, kelio ženklų nuskaitymo ir rekomendacijų teikimo sistema.
Ekonomiškiausio gamoje „BlueHDi“ variklio su mechanine 6 pavarų dėže degalų sąnaudos sieks 5,1l/100 km. Siūlomų naujausios kartos 1,6 ir 2,0 l dyzelinių variklių charakteristika – nuo 95 AG ir 210 Nm ir 180 AG ir 400 Nm su automatine pavarų dėže.
Bus siūlomas ir variantas su visais varomaisiais ratais, kurį suprojektuos ir sumontuos specialistų įmonė „Automobiles Dangel“.