„Peugeot“ siekia automobilio salone atkurti kuo daugiau pojūčių

„Peugeot“ su naujuoju „i-Cockpit“ automobiliu demonstruoja ateities aplinkos valdymo viziją. Salonas, užtikrinantis intuityvius, saugius ir natūralius valdymo įspūdžius, leidžia pažvelgti į būsimų automobilių vairuotojo sėdynę.

„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
„Peugeot“ siekia, kad automobilio kabina vairuotojui sukurtų kuo daugiau pojūčių.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

Apr 22, 2016, 10:34 AM, atnaujinta May 28, 2017, 1:41 AM

Tobulesnė ergonomika, informacijos projektavimas ant stiklo, interaktyvus liečiamas ekranas – šios technologijos prieinamos jau šiandien.

Tyrimo metu buvo surinkti 2,2 mln. „Peugeot 208“, 2008 ir 308 savininkų duomenys apie šiandieninės kartos „i-Cockpit“. Grįžtamojo ryšio su naudotojais palaikymas turėtų leisti prancūzams sukurti tobulesnę sistemą.

Prekės ženklo inžinieriai ir dizaineriai kaip reikiant pertvarkė automobilio saloną ir giriasi sukūrę tikrą šedevrą. Jų teigimu, funkcionalus „Peugeot i-Cockpit“ vairuotojui tikrai patiks, nes yra ergonomiškas ir intuityvus.

Naujo dizaino vairas yra dar kompaktiškesnis, todėl vairuotojas turi didesnį regėjimo lauką ir daugiau erdvės kojoms.

Pagrindinis 12,3 colių įstrižainės monitorius turi didelės raiškos skaitmeninį ekraną. Vairuotojas gali jį nusistatyti pagal savo poreikius. Viską, kas reikalinga, gali matyti savo regėjimo lauke. Animacija ir perėjimai pabrėžia kiekvienos konfigūracijos estetinę pusę.

8 colių centrinėje konsolėje įrengtas skaitmeninis ekranas atrodo tarsi planšetė. Visi šie papildomi įrenginiai išdėstyti aplink centrinę konsolę, kurioje žvilgsnį traukia chromuoti mygtukai. Šiuolaikiškai atrodo ir pavarų perjungimo svirtis, kuri reaguoja į lengvą paspaudimą.

„Peugeot i-Cockpit“ leidžia naudotis visomis šiuo metu rinkoje prieinamomis technologijomis:

• 3D navigacija su balso atpažinimo funkcija kartu su informacija apie judėjimą realiuoju laiku ir galimybe perduoti su navigacija susijusias komandas tiesiai į centrinį ekraną.

• „Laisvų rankų“ sistema su balso komandomis ir automatizuotas tekstinių pranešimų valdymas.

• Informacijos apie turimas pagalbos vairuotojui sistemas gavimas.

• Galimybė pajungti papildomą ekraną naudojant „Apple CarPlay“, „Mirrorlink“ ir „Android Auto“ sistemas.

Prancūzai taip pat giriasi, kad važiavimo įspūdžiai – tai vienas iš pagrindinių „Peugeot“ privalumų, o naujasis „i-Cockpit“ dar labiau išplečia galimybes. Bent jau teoriškai, vairuotojas patiria beveik visus pojūčius:

• Regėjimas – žaidžiant šviesos intensyvumu, galima keisti salono atmosferą.

• Klausa – muzikinės aplinkos nustatymas.

• Lytėjimas – sėdynės turi kelias masažo funkcijas.

• Uoslė – oro gaiviklis.

Standartinėje komplektacijoje siūlomi du galimi automobilio salono sąlygų tipai. Vienas iš jų – dinamiškas vairavimo stilius „Boost“, o antrasis – ramiam ir patogiam važiavimui skirtas „Relax“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.