Pirmąjį antrojo ketvirčio mėnesį visame pasaulyje parduota 134350 naujų Audi automobilių arba 7,5 proc. daugiau, nei per 2015-ųjų balandį. Didžiausias augimas fiksuotas prioritetinėmis laikomose Kinijos (+9,4 proc.) ir Vokietijos (+12.4 proc.) rinkose.
Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius iš viso parduota 620100 vnt. (+4,9 proc.) „Audi“ automobilių. Tai pirmasis 4 mėnesių laikotarpis bendrovės istorijoje, per kurį pardavimai pasiekė ir viršijo 600 tūkst.
Komentuodamas balandžio mėn. pardavimų rezultatus, „Audi“ komercijos direktorius Dietmaras Voggenreiteris tokius rezultatus siejo su ypač sėkmingai atlikta paklausiausių modelių kaita.
Kinai laukia specialaus modelio
Anot jo, naujausios kartos vidutinės klasės sedanas A4 ir didysis puikiai įsitvirtino visose pasaulio rinkose ir beveik garantuotai pakartos arba net pranoks pirmtakų komercinį pasisekimą.
Kinijoje balandį parduota 49576 vnt. (+9,4 proc.). Šios šalies automobilių rinka unikali tuo, kad kiekvienas sedanas, pradedant nuo vidutinio dydžio modelio, turi ilgintą modifikaciją.
Balandžio pabaigoje Pekine buvo pademonstruotas Kinijos rinkai skirtas naujos kartos prailgintas A4L modelis jau antrąjį šių metų pusmetį išriedės į gatves.
Išankstinių užsakymų skaičiai rodo didelį susidomėjimą šiuo modeliu ir teikia kompanijai vilties, kad jis pakartos pirmtako sėkmę.
Per visą gamybos laikotarpį Kinijoje parduota daugiau nei 700 tūkst. Europoje nematytų A4L su papildomą salono erdvę galinėje dalyje užtikrinančia maždaug 15 cm ilgesne ratų baze.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione parduota 57300 vnt. (+9,8 proc.).
Visoje Europoje parduota 78250 vnt. (+9 proc.). Vakarų Europoje šalia įspūdingus rezultatus parodžiusios Vokietijos (28844 vnt., +12,4 proc.) dviženkliu augimu taip pat išsiskyrė Pietų Europos valstybės – Ispanija (4827 vnt., +17,6 proc.) ir Italija (6008 vnt., +15 proc.).
Fiksuotas tvarus augimas Vidurio ir Rytų Europoje.
JAV parduota 17801 vnt. (+5,8 proc.), o Meksikoje – 1243 vnt. (+29,9 proc.). Iš viso Šiaurės Amerikos rinkoje balandžio mėnesį parduota 22400 vnt. (+6,6 proc.) „Audi“ automobilių.
Lietuvos verslininkai pamėgo A4
Du šių metų pirmojo ketvirčio mėnesius „Audi“ automobiliai buvo paklausiausi prabangos segmente. Kompanijos atstovų teigimu, tai lėmė augantis naujos kartos A4 populiarumas bei puikūs Q5 ir Q7 pardavimo rezultatai.
Įdomu tai, kad „Audi A4“ pamėgo stambesnių automobilių parkų eksploatuotojai, rinkdamiesi šį modelį kaip aukštesnės grandies vadovų darbo automobilį.
Panašios tendencijos buvo jaučiamos ir jau antrajam ketvirčiui priskiriamą balandžio mėnesį.
Birželį į šalyje pasirodys naujasis Q2. Iki rudens atsiras galimybė užsisakyti ir išskirtinius modelius bei galingesnes modifikacijas, kurios bus pristatytos rugpjūčio mėnesį.