Vieną populiariausių vokiečio gamintojo modelių bus galima apžiūrėti ketvirtadienį, gegužės 26-osios dienos vakarą.
Naujasis „Tiguan“, kaip teigia gamintojai – „Volkswagen“ koncerno atstovai, yra nuotykis. Tai įrodo ir reklamos kompanija, kurią Baltijos šalyse surengė „Volkswagen“ atstovai Baltijos šalyse „Moller Baltic Import“. „Jei nori, gali pasiekti ir dangų, viskas yra pasiekiama“, – auštant Vilniaus Katedros aikštėje juokavo „Moller Baltic Import“ bendrovės rinkodaros vadovas Gundaras Margevičas.
1615 kilogramų sveriantis automobilis prieš pat aušrą kranu buvo pakeltas į 18 metrų aukštį. Po žvilgančiu baltu atlasu kol kas nesimato proporcijų ar dizaino detalių.
2007 metais debiutavęs pirmosios kartos „Tiguan“ markės automobilis keletą metų išsilaikė populiariausių Lietuvoje kompaktinių visureigių trejetuke. Iš viso 170 pasaulio šalių tokios markės automobilių buvo parduota daugiau kaip 2,8 milijonai vienetų.
Antrosios kartos „Tiguan“ nuo savo populiaraus pirmtako skiriasi ir išvaizda, ir techninėmis savybėmis.