„Į pristatymus automobiliai paprastai įvažiuoja, kai kada jie yra iškilmingai atvežami. Iš dangaus nusiliesti kol kas nebandė nė vienas. Naujasis „Tiguan“ automobilis skirtas nuotykių nebijantiems žmonėms, kurie keliauja ten, kur norisi ir kaip norisi.
Tokio automobilio ir pristatymas turi būti išskirtinis“, – sako „Moller Baltic Import“ pardavimo vadovas Baltijos šalyse Justas Nekrošius.
Nors reklamos kampanijos šūkis skelbė, kad iki gegužės 26-osios „Tiguan“ yra neliečiamas, be apžiūros ir bandomojo važiavimo Lietuvoje jau parduota 102 automobilių. „Tikime, kad naujasis „Tiguan“ taps vienu iš savojo segmento lyderių. Pirmuosius automobilius klientai gaus jau birželį, jie maloniai stebins ir važinėjant miesto gatvėmis, ir bekele“, – neabejoja „Volkswagen“ ženklo rinkodaros vadovas Gundaras Margevičas.
Antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pagamintas ant naujosios platformos ir dalinasi daugumą mazgų su kitais koncerno modeliais. Naujojo „Tiguan“ kaina – nuo 21 583 eurų.
Į pristatymą susirinkę svečiai galėjo tiesiogiai stebėti automobilio nuleidimo ceremoniją Rygoje ir Taline, apžiūrėti ilgai lauktą automobilį, grožėtis drono filmuojamais Vilniaus vaizdais, klausytis dueto „MaNNazz“ atliekamų dainų, stebėti šokėjų ir ansamblio „Giunter percussio“ pasirodymą.