Britų turtuoliui „Ferrari“ sukūrė įspūdingą vienetinį modelį

Bet kuris naujas „Ferrari“ yra neeilinis automobilis, apie kurį absoliuti dauguma vairuotojų gali tik pasvajoti. Tačiau yra tokių pirkėjų, kuriems standartinis itališkas superautomobilis yra nepakankamai įdomus ar išskirtinis.

Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Britų turtuolio užsakymu pagamintas vienetinis „Ferrari 458 MM Speciale“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jun 11, 2016, 5:57 PM, atnaujinta May 22, 2017, 1:53 AM

Tokiems klientams „Ferrari“ kartu su žinomomis automobilių dizaino studijomis ruošia unikalius vienetinius projektus. Jų rezultatai visuomet atima žadą, o dėl kainos tokie žmonės kaip unikalų SP12 EC įsigijęs legendinis gitaristas Ericas Claptonas, sau galvos nesuka.

Naujausias vienetinis gaminys su piestu stovinčio žirgo emblema yra šis „458 MM Speciale“.

Kitaip nei kiti pagal specialų užsakymą gaminti „Ferrari“ modeliai, tokie kaip minėtasis SP12 EC ar P4/5, šis buvo pagamintas nepasitelkus jokios išorinės kompanijos pagalbos. Kliento tapatybė neatskleidžiama, tačiau italai prasitaria, kad tai yra automobilių entuziastas iš Didžiosios Britanijos.

Modelis sukonstruotas „458 Speciale“ pagrindu, tačiau jo linijos gerokai aštresnės, o kėbulo dizainas – agresyvesnis. Kai kurie rakursai labai primena naujojo „Ford GT“ stilių, nors italų dizaineriai greičiausiai tokiai pastabai karštai prieštarautų.

Įdomu tai, kad automobilis buvo sukonstruotas ne naujausio 488 GTB pagrindu, tačiau iš pastarojo paveldėjo vieną ir charakteringų jo dizaino elementų – šonines oro įsiurbimo angas. Standartinis 458 modelis tokių neturėjo.

„458 MM Speciale“ tapo vienu iš paskutinių „Ferrari“ modelių, kurių ratus suka atmosferinis variklis. Superautomobilio galios šaltinis yra 4,5 litro darbinio tūrio V8 tipo motoras išvystantis 597 AG ir 540 Nm.

Sumontuotas kartu su 7 laipsnių dviejų sankabų automatine transmisija jis leidžia šiam išskirtiniam automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per tris sekundes ir išvystyti maksimalų 325 km/val. greitį.

Unikalaus automobilio kaina neskelbiama, tačiau net jei turite įspūdingus finansinius išteklius, jokioje „Ferrari“ atstovybėje tokio neįsigysite. Kompanijos filosofija šiuo atžvilgiu griežta: pagal kliento užsakymą pagaminamas vienintelis automobilis.

Nepaisant labai ribotos serijos, italai nepasikuklino apie „458 MM Speciale“ paskelbti visam pasauliui. O kodėl gi ne? Tai yra puiki reklama kompanijai ir tuo pačiu aiški žinutė potencialiems klientams – štai ką mes galime padaryti už atitinkamą pinigų sumą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.