„Volkswagen“ atskleidė forsuojanti elektromobilių gamybą

2016 m. pradžioje Las Vegase įvykusioje CES 2016 buitinės elektronikos parodoje „Volkswagen“ pademonstravo futuristinių formų elektra varomą koncepcinį autobusiuką „Volkswagen BUDD-e“.

Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Koncepcinis BUDD-e atskleidžia, kaip atrodys „Volkswagen“ elektromobiliai ateityje.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 13, 2016, 1:56 PM, atnaujinta May 21, 2017, 10:18 PM

Šiuo metu BUDD-e tapo Volkswagen ateities elektrinio mobilumo ambasadoriumi ir keliauja po įvairiose šalyse vykstančius elektromobilių propagavimo ir kitokius teminius renginius, reprezentuodamas netolimoje ateityje pasirodysiančią naują, aplinkos visiškai neteršiančių automobilių kartą.

Šiuo metu BUDD-e keliauja po Kiniją. Kinams paliko įspūdį futuristinis, tačiau atpažįstamas autobusiuko dizainas, kildinamas iš legendinio „Volkswagen Bulli“.

Naujojo modelio dizainas išsiskiria tuo, kad atvėręs mikroautobusams būdingas dideles slankiojančias dureles, vairuotojas ir keleiviai randa prabangų lengvojo automobilio interjerą.

Pasukus užvedimo raktelį, futuristinis elektroninis rodmenų skydas nušvinta ir įsijungia galingas elektros variklis, maitinamas išmanios ypač talpių akumuliatorių sistemos.

Kinijos vairuotojai ir valdžios institucijos labai domisi elektromobiliais ir kitais alternatyviais pavaros mechanizmais varomomis transporto priemonėmis.

Daugelis Kinijos didmiesčių negali pasigirti puikiomis aplinkos sąlygomis: dažnai tvyro smogas, gatvės užkimštos neišvažiuojamais kamščiais ir kenčia nuo niekad nenutylančio variklių gausmo.

Todėl valdžios institucijos ir savivaldos organai taiko daugybę įvairių elektrinio ir alternatyvaus mobilumo skatinimo priemonių. Pavyzdžiui, didžiausiuose megapoliuose Pekine (21 mln. gyventojų, 3 pagal dydį pasaulio miestas) ir Šanchajuje (24 mln. gyventojų, didžiausias pasaulio miestas) griežtai ribojamas naujai registruojamų automobilių skaičius.

Todėl įsigijus naują automobilį valstybinio numerio tenka laukti ilgose eilėse. Išimtys daromos tik vadinamiesiems „New Energy Vehicles“ (NEV), t.y., automobiliams su alternatyviniais pavaros mechanizmais – elektromobiliams, hibridams, vandeniliniams automobiliams ir pan.

Vienintelė sąlyga – jie turi būti pagaminti Kinijoje.

„Volkswagen“ koncernas atskleidė, jog forsuoja dalinai arba visiškai elektra varomų automobilių kūrimą ir įvedimą į gamybą.

Iki 2020 m. Kinijos gamybinėse bazėse bus gaminami ir į šios šalies rinką tiekiami net 7 „Volkswagen“ markės automobiliai su alternatyviniais pavaros mechanizmais. Dar po keletą modelių tieks ir kitos „Volkswagen“ koncerno sesės.

Taip pat prognozuojamas „Volkswagen“ bendrose įmonėse gaminamų savitų, vietos rinkai pritaikytų modelių pasirodymas.

Tad po Kinijos parodų paviljonus ir renginių scenas keliaujantis demonstracinis BUDD-e konceptas – savotiškas būsimosios naujoviško transporto epochos ambasadorius.

Tikėtina, kad patirtį Kinijoje „Volkswagen“ netruks perkelti ir į Europą, kur susidomėjimas elektromobiliais taip pat sparčiai auga.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.