Čia jis pelnė aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą, todėl kaip ir pirmtakas išlieka vienu iš saugiausių europietiškų visureigių.
„Euro NCAP“ – automobilių saugos standartas, sukurtas 1997 metais. Jau daugelį metų iš testai laikomi vienu svarbiausių automobilio saugumo patikrinimo būdų.
Taip tikrinamas visų su automobiliu sąveiką patiriančių eismo dalyvių – suaugusių ir vaikų, keleivių ir pėsčiųjų saugumas bei automobilyje esančios saugos įrangos veikimas.
Naujai aprobuotą saugumo patikros priemonių kompleksą sudaro šie bandymai:
* 64 km/val. greičiu ir su 40 proc. perdengimu atliekamas priekinis smūgis į aliuminio barjerą.
* 50 km/val. greičiu ir su 100 proc. perdengimu atliekamas priekinis smūgis į standų barjerą.
* 50 km/val. greičiu atliekamas šoninis smūgis į vairuotojo dureles.
* 32 km/val. greičiu atliekamas šoninis smūgis į stulpą.
* Galinis smūgis tikrinant apsaugą nuo traumų tokio smūgio metu.
Automatinis avarinis stabdymas imituojant smūgio į pėsčiuosius išvengimo pastangas.
Per šiuos bandymus naujasis „Tiguan“ surinko 84 proc. visų galimų taškų. Anot gamintojo, šį rezultatą garantavo patobulinta kėbulo struktūra su parinktomis standumo ir deformacijos zonomis, efektyvūs saugos diržai, sėdynių ir saugos oro pagalvių ergonominių bei saugos savybių derinys.
Taip pat ir solidus eismo saugumą užtikrinančių elektroninių vairavimo pagalbininkų sąrašas.