Vilniuje pristatytas naujasis „Maserati Levante“ nustebino kaina

Pirmasis italų gamintojo „Maserati“ visureigis „Maserati Levante“, praėjus vos keliems mėnesiams po oficialaus debiuto Ženevos automobilių parodoje, antradienį pristatytas ir Lietuvoje.

Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Naujasis „Maserati Levante“ atvyko į Lietuvą.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

Jun 28, 2016, 1:20 PM, atnaujinta May 20, 2017, 10:56 AM

Jis jau spėjo sulaukti didelio išankstinio susidomėjimo Lietuvos rinkoje – penki automobiliai buvo parduoti modeliui dar nepasiekus mūsų šalies.

„Tie, kas kantriai laukė naujojo „Maserati Levante“ pasirodymo, turėtų būti maloniai nustebinti. Italai įrodė, kad ir visureigis savo elegantiškomis formomis gali prilygti sedanams. Bet „Maserati Levante“ išskirtinumas neapsiriboja vien tik išore.

Tai unikalus visureigis, nes savo valdymo ypatybėmis jis prilygsta sportiniams sedanams, o jo viduje galima mėgautis prabanga, kuria iki šiol garsėjo „Maserati“ sedanai“, – žadėjo „Maserati“ prekės ženklo vadovas Martynas Lukošiūnas.

Galingas ir galingesnis

„Maserati Levante“ šiuo metu siūlomas su dviejų tipų varikliais. Pirmasis – tai dyzelinis 3 litrų darbinio tūrio V6 variklis su turbina, išvystantis 275 AG galią ir 600 Nm jėgą.

Šis variklis 100 km/val. greitį leidžia automobiliui pasiekti per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis – 230 km/val. Vidutinės „Levante“ su dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos sudaro 7,2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 189 g/km.

„Maserati Levante S“ modelyje sumontuotas 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ benzininis variklis, gebantis išvystyti 430 AG galią ir dyzeliniam varikliui beveik prilygstantį 580 Nm sukimo momentą.

Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 5,2 sekundės ir pasiekti maksimalų 264 km/val. greitį. Vidutinės šio visureigio modelio degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 253 g/km.

Nuo kitų metų Europos rinkoje pasirodys dar viena benzininė alternatyva – tai 350 AG galią išvystantis 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis.

„Maserati Levante“ modelis su šiuo varikliu 100 km/val. greitį galės pasiekti per 6 sekundes, maksimalus išvystomas greitis sieks 251 km/val. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos – 10,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 249 g/km.

Visi varomi ratai ir „automatas“

Visi varikliai komponuojami kartu su visų varančiųjų ratų sistema Q4, optimaliai paskirstančia sukimo momentą tarp ratų, 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „Start&Stop“ funkcija.

„Maserati Levante“ visureigio valdymo ypatybes užtikrina į standartinės įrangos sąrašą įtraukti reguliuojama pneumatinė pakaba ir elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai.

Reguliuojama pakaba leidžia pasirinkti automobilio aukštį iš 5 skirtingų lygių (2 iš jų skirti bekelei).

„Maserati Levante“ turi žemą svorio centrą, 50:50 svorio tarp ašių paskirstymą, riboto praslydimo galinis diferencialą bei vieną mažiausių klasėje pasipriešinimo orui koeficientą (Cx – 0,31).

Galimybė pastebimai paaukštinti reguliuojamą visureigio pakabą – pakabos aukščio pokyčio amplitudė siekia 8,5 cm, – leidžia įveikti įvairias bekelės kliūtis.

Kaina neišgąsdino

Kuriant „Maserati Levante“ interjerą panaudotos aukščiausios kokybės medžiagos nuo „premium“ lygio odinių sėdynių iki „Ermenegildo Zegna“ šilko audinio, kitų salono apdailos elementų. Erdvės pojūtį salone sustiprina elektroniniu būdu valdomas panoraminis stogas.

Vairuotojas ir keleiviai gali naudotis patobulinta „Maserati Touch Control“ multimedijos sistema su 8,4 colio įstrižainės didelės raiškos jutikliniu ekranu.

„Maserati Levante“ bus siūlomi įsigyti su papildomais komplektacijos paketais „Luxury-Package“ ir „Sport-Pack“.

Kiekvienas jų išsiskiria unikaliomis stilistikos ir techninėmis ypatybėmis bei leidžia būsimiesiems pirkėjams įsigyti individualizuotos išvaizdos automobilius. Kartu su naujaisiais visureigiais galima užsisakyti ir papildomus krovinių skyriaus sprendimus, stogo bagažinę ar kablį priekabai.

„Maserati Levante“ modelio su dyzeliniu varikliu kaina Lietuvoje prasideda nuo 71 tūkst. 700 eurų įskaitant mokesčius. Galingiausio „Maserati Levante S“ modelio su benzininiu V6 „Twin-Turbo“ varikliu kaina prasideda nuo 89 tūkst. 500 eurų įskaitant mokesčius.

Įdomu tai, kad su aukščiausio lygio prabanga siejamo itališko visureigio kaina pernelyg nesiskiria nuo pagrindinių konkurentų „Porsche Cayenne“ ir BMW X5.

Dyzelinis „Cayenne“ kainuoja nuo kiek daugiau nei 67 tūkst. eurų, be to, tai jau yra kiek senstelėjęs modelis, o BMW X5 kaina prasideda nuo 60,8 tūkst. eurų už modelį su mažesniu varikliu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.