Naujoji „Porsche Panamera“ per naktį sužavėjo visą pasaulį

Berlyne oficialiai debiutavo antros kartos sportinis sedanas „Porsche Panamera“.

Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Antros kartos „Porsche Panamera“ klientus bandys pritraukti naujomis technologijomis ir dar didesne prabanga.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (23)

Lrytas.lt

2016-06-29 16:03, atnaujinta 2017-05-20 08:10

Vokiečiai tikina, kad nuo pačių pagrindų kurtas modelis išsiskiria nauja variklių gama ir pavarų dėže, patobulinta pakaba, gerokai pasikeitusia išvaizda bei skaitmeninės eros poreikius atitinkančia salono ergonomika.

Galingesni nauji varikliai

Kartu su naujaisiais „Panamera“ modeliais debiutuoja trijų naujų variklių gama. Galingiausia „Turbo“ versija aprūpinta 4 litrų darbinio tūrio V8 tipo benzininiu varikliu, išvystančiu 550 AG galią (esant 5750 sūkių per minutę) ir maksimalų 770 Nm sukimo momentą (1960-4500 sūkių per minutę diapazone).

Lyginant su ankstesniuoju modeliu, jo galia yra išaugusi 30 AG, o maksimalus sukimo momentas padidėjęs 70 Nm. Su šiuo varikliu „Panamera Turbo“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,8 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis – 306 km/val.

Šio modelio svorio ir galios santykis siekia 3,6 kg/AG, gamintojo duomenimis, vidutinės degalų sąnaudos siekia 9,4 l/100 km. Pirmą kartą V8 tipo variklyje „Porsche“ panaudojo adaptyviąją cilindrų valdymo funkciją, kuri gali laikinai „išjungti“ keturis cilindrus.

„Panamera 4S“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kurio išvystoma galia siekia 440 AG (esant 5 650 sūkių per minutę) ir yra 20 AG didesnė už ankstesnį modelį; 550 Nm jėgos sukimo momentas, lyginant su buvusio modeliu, yra išaugęs 30 Nm, jis išvystomas 1 750-5 500 sūkių diapazone.

Šis variklis leidžia „Panamera 4S“ iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 4,4 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis siekia 289 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 8,2 l/100 km.

Tuo metu „Panamera Diesel“ ratus suka naujas V8 dyzelinis variklis, kuris pirmą kartą yra komplektuojamas su nuolatine keturių varančiųjų ratų sistema. Jis išvysto 422 AG galią (esant 3 500 sūkių per minutę) ir 850 Nm sukimo momentą (išvystomas 1 000-3 250 sūkių diapazone).

„Porsche“ giriasi, kad maksimalų 285 km/val. greitį išvystantis „Panamera 4S Diesel“ yra šiuo metu greičiausias pasaulyje serijinės gamybos automobilis su dyzeliniu varikliu. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 4,5 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos siekia 6,8 l/100 km.

Šiame dyzeliniame variklyje taip pat naudojamos dvi turbinos su kintančia turbinos geometrija. Esant mažiems variklio sūkiams veikia tik viena jų, antroji įsijungia pasiekus 2 700 sūkių per minutę ribą.

Visi trys varikliai gali būti komplektuojami su nuolatine keturių ratų varančiąja sistema ir nauja aštuonių pavarų dvigubos sankabos transmisija.

„Panamera“ taip pat gavo pasisukančius galinės ašies ratus. Ši funkcija pirmą kartą panaudota „918 Spyder“ ir „911 Turbo“ modeliuose.

Naujieji modeliai aprūpinti daugybe pagalbinių sistemų. Tarp svarbiausiųjų – pagalbinė vairavimo naktį sistema, kuri geba aptikti žmones ir didelius gyvūnus kelyje pagal jų skleidžiamą šilumą.

Pasirinkus LED matricinius žibintus su 84 taškų vaizdo sistema, ji padeda aptikti žmones už įprastos apšvietimo zonos ribų ir apie tai iš anksto įspėja vairuotoją, kad jis sugebėtų laiku sureaguoti.

Nauja greičio palaikymo sistema analizuodama palydovo duomenis ir jutiklių bei kamerų informaciją, gali parinkti optimaliausią greitį ir stabdymo intervalą artimiausiems trims kilometrams.

Ji ne tik geba palaikyti pastovų greitį, bet ir gali jį sumažinti atsižvelgdama į kelio ženklus, pati įveikti posūkius.

Svarbios dizaino permainos

Naujo modelio ilgis siekia 5 049 mm (34 mm daugiau už ankstesnį modelį), plotis – 1 937 mm (6 mm daugiau), aukštis – 1 423 (5 mm daugiau).

Nepaisant padidėjusio automobilio aukščio, šis sedanas atrodo žemesnis ir ilgesnis. Tokį išvaizdos pokytį pirmiausia lemia 20 mm pažeminta galinės dalies stogo linija, nors galinių sėdynių erdvė išsaugota nepakitusi.

Ratų bazė taip pat pailginta 30 mm iki 2 950 mm. Priekinė ašis dar labiau pastumta pirmyn, todėl automobilio priekis yra mažiau išsikišęs, o atstumas tarp priekinės ratų arkos ir durų padidėjęs.

Automobilio durelės, variklio ir bagažinės dangčiai, stogas, sparnai ir kitos šoninės dalys pagamintos iš aliuminio. Naujoji stogo linija dabar primena klasikinę „Porsche 911“ formą.

Plačios ratų arkos pritaikytos didelių matmenų ratams – nuo standartinių 19 colių (4S ir „4S Diesel“) ir 20 colių („Turbo“) iki pasirenkamų 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankių.

Labiausia išsiskiriantis elementas gale – tai trijų lygių LED žibintai su keturių taškų stabdžių lempomis ir abu žibintus sujungiančia juosta.

Galinis aptakas nuo šiol yra integruotas į kėbulą, o „Turbo“ modelyje pakilęs aptakas dar gali išsiplėsti į šalis ir sukurti didesnį paviršiaus plotą. Automobilio galinę dalį užbaigia oro difuzorius su dviem išmetimo antgalių poromis.

4S ir „4S Diesel“ modeliuose antgaliai yra apvalūs, o „Turbo“ turi trapecijos formos išmetimo vamzdžių antgalius.

Moderni salono ergonomika

Daugelį įprastų valdymo mygtukų „Panamera“ salone pakeitė lietimams jautrūs paviršiai, o į prietaisų skydelį ir centrinę konsolę integruoti didelės raiškos ekranai.

Vairuotojo apžvalgos zonoje nuolatos yra du 7 colių įstrižainės ekranai, o tarp jų – analoginis tachometras. Centrinėje konsolėje tarp vairuotojo ir keleivio integruotas 12,3 colio įstrižainės jutiklinis ekranas, per kurį galima naudotis interneto funkcijomis, išmaniojo telefono ir „Apple Car Play“ sąsaja.

Vairuotojas ir keleivis gali šią sistemą nustatyti pagal savo individualius poreikius. Įprastas funkcijas atliekantys kiti centrinės konsolės mygtukai taip pat valdomi lietimais, tarp jų – net ir oro angų grotelės.

„Panamera“ išlieka praktiškas modelis. Gale sumontuota 40:20:40 santykiu atlenkiama galinių sėdynių eilė, o bagažinės talpa siekia nuo 495 iki 1304 litrų.

Norintys daugiau prabangos gali pasirinkti tokius dalykus kaip pasikeliantis panoraminis stogas, masažinės sėdynės, foninis salono apšvietimas ir erdvinio garso sistema.

„Porsche“ salonus naujieji „Panamera“ turėtų pasiekti 2016 m. lapkričio pradžioje. 4S modifikacijos kaina prasideda nuo 114 926 eurų, „4S Diesel“ – nuo 118 919 eurų, „Turbo“ – nuo 155 582 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.