„Renault“ žengė į pasaulinę didžiųjų pikapų rinką

„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“. Automobilis turi penkių svirčių galinę pakabą ir tvirtą, uždaro skerspjūvio rėmą. Gamintojas tikina, kad dėl 2,3 litro darbinio tūrio dCi variklio tai bus ekonomiškiausias modelis savo klasėje.

„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
„Renault“ pristatė vienos tonos keliamosios galios pikapą „Alaskan“.<br>„Renault“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jul 13, 2016, 11:00 AM, atnaujinta May 19, 2017, 1:12 AM

Po praėjusiais metais Pietų Amerikoje pristatyto „Renault Duster Oroch“, į segmentą įžengusio pusės tonos keliamosios galios pikapo, „Renault“ su „Alaskan“ sieja savo globalines ambicijas pikapų rinkoje. Visame pasaulyje ši rinka sudaro penkis milijonus per metus parduodamų automobilių – tai yra daugiau nei trečdalis pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos.

„Alaskan“ bus gaminamas trijose gamyklose, o prekybos pradžia numatyta Pietų Amerikos rinkose. Pirmąja šio automobilio rinka taps Kolumbija.

Kurtas Prancūzijoje, Japonijoje ir Lotynų Amerikoje, „Alaskan“ yra globalinis produktas. Siūlomų kėbulo tipų asortimentas prasideda nuo viengubos kabinos ir važiuoklės su kabina, su ilgu arba trumpu krovinių skyriumi ir su plačiais arba siaurais kėbulais. „Renault“ taip pat žada platų specifinių modifikacijų ir priedų asortimentą.

Gamintojas pažymi, kad naujoji penkių svirčių galinė pakaba užtikrina geras valdymo savybes ir komfortą keleiviams, tačiau nepablogina pravažumo arba konstrukcijos tvirtumo. Lyginant su tradicinėmis pakabomis, kai naudojamos lingės, važiavimas yra gerokai patogesnis – tiek tuščiame, tiek pakrautame automobilyje.

„Renault-Nissan“ aljanso sukurtas „Alaskan“ rėmas su uždaru skerspjūvio kontūru yra pritaikytas tiek klientams, kuriems automobilis reikalingas kaip darbo arklys, tiek važinėti bekelėje, tiek naudojant laisvalaikiu.

„Alaskan“ varomas „Renault“ išbandyto keturių cilindrų dyzelinio variklio su dviem turbokompresoriais, kuris taip pat naudojamas „Master“ gamoje. Klientai gali rinktis vieną iš divejų – 160 ir 190 AG galios – versijų.

Kai kuriose rinkose siūlomi dar du varikliai: 2,5 litro darbinio tūrio benzininis (160 AG) ir 2,5 litro turbodyzelinis (160 ir 190 AG).

Transmisijų pasirinkimą sudaro šešių laipsnių mechaninė arba septynių laipsnių automatinė transmisija ir dviejų arba keturių varančiųjų ratų sistema.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.