Vien birželio mėnesį pasaulio keliais ėmė riedėti 492 800 naujų „Volkswagen“ ženklu pažymėtų automobilių arba 4,7 proc. daugiau, nei tuo pačiu metu pernai. Komentuodamas pirmojo pusmečio ir birželio mėnesio pardavimų rezultatus, kompanijos marketingo vadovas Jürgenas Stackmannas akcentavo didelį sąmyšį pasaulio rinkose ir pasidžiaugė daugmaž stabilia padėtimi Europoje bei puikiais rezultatais Kinijoje.
Žvelgdamas į ateitį, jis išreiškė atsargų optimizmą, kad šiuo metu rinką besimatuojantis antrosios kartos „Tiguan“ taps vienu iš ateinančio pusmečio „Volkswagen“ komercinės sėkmės garantų.
Birželio mėnesį visoje Europoje parduota163 600 vnt. (+0,1 proc. ) „Volkswagen“ lengvųjų automobilių. Iš jų Vakarų Europoje parduota beveik tiek pat, kiek praeitų metų birželio mėn., t.y., 143 800 vnt. (-0,1 proc. ). Vokietijoje parduota 55 600 vnt. (-1,1 proc. ).
Centrinės ir Rytų Europos rezultatai kompanijai teikia optimizmo. Birželį regione parduota 19 800 automobilių (+8,8 proc. ). Tuo tarpu Rusijoje pardavimai sumenko net 8,1proc. .
Šiaurės Amerikoje pirmąjį pusmetį nupirkta 275 300 vnt. (-5,6 proc. ) automobilių. Per šį laikotarpį JAV parduota 149 000 vnt. (-14,6 proc. ).
Tuo tarpu Meksikoje pardavimai ypač palankūs – vien tik birželio mėn. jie išaugo 24,6 proc. , o iš viso čia parduota net 16 000 automobilių.
Įtempta padėtis išlieka Pietų Amerikoje. Čia per pirmąjį pusmetį parduota 179 400 vnt. Tai pastebimai mažiau, nei pernai tuo pat metu.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione birželį ypač išsiskyrė Kinijos rinka. Čia parduota net 236 700 „Volkswagen“ automobilių (+19,2 proc. ).
Per šį laikotarpį Kinijoje parduota 1,39 mln. automobilių ir tai yra naujas visų laikų rekordas šios šalies rinkoje.