Vertingiausi automobiliai – visai ne tie, apie kuriuos galvojate

Brangiausi ir greičiausi automobiliai atkreipia daugelio dėmesį, o paprastus, plačiam ratui skirtus modelius vairuotojai linkę nuvertinti.

„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>Gamintojo nuotr.
„Toyota“ toliau be konkurencijos išlieka vertingiausiu pasaulyje automobilių prekės ženklu.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 11, 2016, 12:43 PM, atnaujinta May 11, 2017, 3:04 AM

Tačiau iš tiesų vertingiausias automobilių prekės ženklas pasižymi ne išskirtinumu, o masiškumu.

Pagal naujausius pasaulinius prekės ženklų vertinimo specialistų „Interbrand“ paskelbtus reitingus, vertingiausiu automobilių prekės ženklu išlieka „Toyota“. Ši markė įvertinta 53,6 mlrd. dolerių (48,3 mlrd. eurų).

Bendrame prekės ženklų vertės sąraše „Toyota“ užėmė penktąją vietą. Tai – viena pozicija aukščiau, nei pernai.

Pačių vertingiausių prekės ženklų pirmasis ketvertukas liko nepakitęs – pirmąją vietą išlaikė „Apple“, antrąją – „Google“, trečiąją – „Coca Cola“, o ketvirtąją – „Microsoft“. „Toyota“ pakilo į penktąją vietą iš jos išstūmusi IBM.

Kaip didžiausią siurprizą galima įvardinti „Hyundai“ rezultatus. Pasaulinė prekės ženklo vertė išaugo 11,1 proc. ir pasiekė 12,55 mlrd. JAV dolerių taip pagaliau užsitikrindama vietą tarp didžiausių planetos prekės ženklų.

Korėjos įmonė pakilo viena vieta į šeštąją pasaulinio automobilių pramonės prekės ženklų pirmojo dešimtuko vietą, aplenkdama „Audi“, „Volkswagen“, „Nissan“ ir „Porsche“.

Didžiausią augimą pademonstravo „Nissan“ – jos vertė išaugo 22 proc. ir tai buvo ketvirtas didžiausias prekės ženklo vertės augimas po „Facebook“, „Amazon“ ir „Lego“.

„Interbrand“ reitinge automobilių gamintojų prekės ženklų įvertinimas gerokai skiriasi nuo birželio pradžioje skelbto rinkos analitiko Millwardo Browno skaičiavimų.

Pastarojo vertinimu į dešimtuką taip pat buvo įtraukti „Land Rover“ ir „Tesla“ prekės ženklai, o „Volkswagen“ ir „Hyundai“ į jį nepateko.

Visgi verta pažymėti, kad didžiausią vertę turinčių prekės ženklų penketukas net ir vertinant pagal skirtingas metodikas per pastarąjį pusmetį išliko nepakitęs.

Vienintelis skirtumas – nuolatinėje ilgamečių varžovų kovoje, „Interbrand“ specialistų vertinimais, „Mercedes-Benz“ šiuo metu lenkia BMW.

2016 metų vertingiausių automobilių prekės ženklų dešimtukas:

1. (5 vieta bendrame sąraše) “Toyota“, 53,6 mlrd. dolerių (48,3 mlrd. eurų), 

2. (9.) „Mercedes-Benz“, 43,5 (39,2),  

3. (11.) BMW, 41,5 (37,4),  

4. (21.) “Honda“, 22,1 (19,9), 

5. (33.) “Ford“, 12,9 (11,6), 

6. (35.) “Hyundai“, 12,5 (11,3),  

7. (38.) “Audi“, 11,8 (10,6), 

8. (40.) “Volkswagen“, 11,4 (10,3),  

9. (43.)  “Nissan“, 11,0 (9,9), 

10. (50.) “Porsche“, 9,5 (8,6), 

Į geriausiųjų prekės ženklų šimtuką taip pat pateko „Kia“ (69 vieta), „Land Rover“ (78), „Mini“ (88) ir „Tesla“ (100).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.