Šiuo metu šis prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.
Didėjančią „Mini“ prekės ženklo vertę pagrindžia pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. automobilių. Lyginant su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento.
Kompanijos atstovai pažymi, kad prie išaugusios prekės ženklo vertės prisidėjo praėjusiais metais išgryninta rinkodaros strategija, akcentuojanti dizainą, vertę ir vartotoją įkvepiančias emocijas.
Taip pat „Mini“ savo komunikacijoje atsisakė perteklinio turinio ir pastangas sukoncentravo į pagrindines žinutes prekės ženklo gerbėjams.
Gamintojas neapsiriboja tik automobiliais ir investuoja į kitas sritis. Šių metų pabaigoje Niujorke (JAV) duris atvers naujas dizaino centras „A/D/O“, kurio atsiradimą inicijavo „Mini“.
Kompanija taip pat prisideda prie verslo akceleratoriaus „Urba-X“, investuojančio į idėjas, kuriomis siekiama pagerinti gyvenimą miestų vietovėse.
Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą.
Per 2015 m. vidutinė šimto geriausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.