„Kia“ rado kuo nustebinti modifikuotų automobilių mėgėjus

2016 metų didžiausioje pasaulyje automobilių puošybos ir tobulinimo parodoje SEMA („Specialty Equipment Market Association“) „Kia Motors“ pristatė 4 naujus modifikuotus modelius.

„Kia Soul First Class“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Soul First Class“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Niro Triathlon“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Niro Triathlon“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Niro Triathlon“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Niro Triathlon“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sedona School of Rock“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sedona School of Rock“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sedona School of Rock“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sedona School of Rock“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sorento Ski Gondola“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sorento Ski Gondola“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sorento Ski Gondola“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Sorento Ski Gondola“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Soul First Class“.<br>Gamintojo nuotr.
„Kia Soul First Class“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Nov 26, 2016, 2:25 PM, atnaujinta Apr 17, 2017, 1:46 AM

Kompanija lankytojus kvietė įsivaizduoti ateitį, kurioje automobiliai ne tik valdomi autonomiškai, bet yra individualiai pritaikyti kiekvieno gyvenimo būdui ir poreikiams.

Parodos lankytojai taip pat galėjo susipažinti su visiškai nauju koncepciniu hibridiniu visureigiu „Telluride“, kuris debiutavo Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje.

Šie automobiliai buvo pagaminti specialiai SEMA parodai ir jie nėra parduodami.

„Niro Triathlon“

Kiekvienas profesionalus triatlono atletas gali patvirtinti, koks sunkus ir varginantis yra kelias į šlovę. Bėgimas visą naktį, važiavimas dviračiu bekele ir alinantis plaukimas – tai neišvengiamos rengimosi triatlonui treniruotės, kurios atima išties daug jėgų.

Specialiai šiems atletams „Kia“ sukūrė „Niro Triathlon“ koncepcinį modelį, atstojantį labai patogų poilsio prieglobstį. Šis modelis taip pat gali pasiūlyti išskirtinės kokybės saugumo ir treniruočių įrangą.

Bendradarbiaujant su geriausiais „LGE-CTS Motorsport“ meistrais „Niro“ hibridinis modelis pavirto į konkrečiam gyvenimo stiliui tobulai pritaikytą transporto priemonę.

Perdarius galinę automobilio dalį, atsirado vietos dviračio laikikliui, įrankių dėžei ir planšetės stovui. „Felt IA 2“ dviratis gali būti lengvai pritvirtinamas ir nukeliamas nuo stovo.

Gale įmontuotas lazerinis žibintas apšviečia kelią priešais transporto priemonę, o atletas gali lengvai sekti savo greitį, laiką ir atstumą planšetės ekrane, kol autonominiu būdu valdomas „Niro“ pats važiuoja iš paskos.

Planšetė taip pat gali būti integruota automobilio viduje ir atlikti pramoginę funkciją. Dėl to į varžybas ar namo važiuojančio sportininko kelionė tampa malonesnė.

„Niro Triathlon“ “apautas“ 265/35 R18 „Dunlop Direzza“ sportinėmis padangomis ir lengvais 18 colių „Method Rally Race“ ratlankiais.

Pašalinus dalį įprastos konstrukcijos, patekti į vidų tapo paprasčiau. Priekinės ir galinės durys sumontuotos taip, kad atsidarytų 90 laipsnių kampu.

Patogi ir ergonomiška „Human Touch“ sėdynė turėtų suteikti pakankamą komfortą.

„Sedona School of Rock“

Kalbant apie autonominius automobilius, vienas aktualiausių klausimų yra saugumas. „Kia“ puikiai tai supranta ir įsivaizduoja, kad ateityje autonominiai automobiliai bus tokie pažangūs, kad galės nuvežti vaikus į mokyklą ir taip palengvins užsiėmusių tėvų kasdienybę.

Bendradarbiaudama su viena geriausių „School of Rock“ muzikos mokykla, „Kia“ savo vienatūrį „Carnival“ (JAV rinkoje parduodamą „Sedona“ pavadinimu) pavertė muzikos studija ant ratų.

Joje telpa viskas, ko trokšta tikras muzikantas: garso įrašų studija, poilsio erdvė ir absoliučiai laisvos rankos vežant savo grupę į koncertą. Spalvingi užrašai slepia iš tvirto plieno pagamintą kėbulą.

Vienas ryškiausių muzikinio „Sedona“ skirtumų palyginus su jo serijiniu broliu – vairuotojo pusėje pašalintas vidurinysis statramstis, jame visai nėra nei vairo, nei pavarų svirties.

Visa tai buvo padaryta tam, kad tilptų muzikinė įranga ir ekranai. Vokalistams patiks iš lubų nusileidžiantys mikrofonai.

Tikros garso studijos akustiką padeda sukurti specialūs garsą sugeriantys apmušalai. Tai ypač svarbu įrašinėjant muziką. Jeigu grupė nusprendžia stabtelėti ir pakely surengti tikrą šou, „Sedona“ durys plačiai atsidaro, parodydamos įspūdingą kiekį „amperų“.

Ant automobilio stogo sumontuota bagažinė, kurioje galima vežti elektrines gitaras, bosines gitaras ir daugybę kitų instrumentų. Patogūs sėdmaišiai automobilio viduje leidžia visiškai atsipalaiduoti ir mėgautis kelione.

„School of Rock“ logotipas ir muziką įkvepiantys raštai yra tapyti rankomis. Kuriant šį automobilį pakaba liko standartinė. Vienatūris turi 20 colių „Vossen VFS-6“ ratlankius, „apautus“ agresyviomis „Toyo Proxes 255/45R-20“ padangomis.

„Sorento Ski Gondola“

Žiema sugeba paspęsti netikėtus ir dažnai negailestingus spąstus tiek žmogui, tiek automobiliams.

Ką bekalbėti apie slidininkus ir žiemos sporto gerbėjus, kuriems labai svarbu turėti kažką, kas padėtų išsisukti iš nepavydėtinų situacijų, sušilti ir atsipalaiduoti. Kartu su „LUX Motorwerks“ sukurtas autonominis „Sorento Ski Gondola“ – būtent tai, ko jiems ir reikia.

Vietoj ratų sumontuoti vikšrai paverčia automobilį visas žiemos kliūtis sugebančia įveikti mašina. Metaliniai stogo laikikliai laiko bagažinę, į kurią galima sudėti slides ir lazdas, todėl tradicinėje bagažinėje lieka vietos krepšiams, batams ir kitiems daiktams.

Priekiniai „Sorento“ žibintai buvo nuspalvinti juoda, sidabrine ir oranžine spalvomis. Papildomai instaliuotos LED juostos pagerina matomumą esant itin prastoms oro sąlygoms.

Visureigio interjeras buvo pakeistas. Įsitaisę oranžiniais odos apmušalais aptrauktose sėdynėse keleiviai galės naudotis specialia planšete.

Automobilio grindys buvo išklotos patvaria „Line-X“ danga, kuri saugo nuo į saloną patenkančio sniego ir ledo padarinių.

„Soul First Class“

„Soul First Class“ – automobilis, pritaikytas verslo klasės atstovams, kuriems reikia daug keliauti, vykti į susitikimus, o po jų – kokybiškai atsipalaiduoti.

„LUX Motorwerks“ sukurtas autonominis modelis neturi vairo, tačiau gali pasiūlyti ypatingą prabangą ir komfortą bei galimybę ramiai suplanuoti verslo susitikimus.

Kadangi šiam automobiliui nereikia vairuotojo, kūrėjai priekyje įkurdino dvi į automobilio galą atsuktas sėdynes.

Ant jų sėdintys keleiviai gali matyti vaizdus, transliuojamus per 40 colių skersmens „Samsung LED“ televizorių, sujungtą su „Mac Mini“ kompiuterine sistema ir aukštos klasės garsiakalbiais.

Šį futuristinį „Kia“ modelį galima valdyti dviem centrinėje konsolėje sumontuotomis planšetėmis. Prabangos jausmą dar labiau sustiprina baltos ir pilkos spalvos odos apmušalai bei deimantinės siūlės.

Siekiant sustiprinti futuristinį įvaizdį automobilis aprūpintas 19 colių „Rotiform Monoblock CCV“ ratlankiais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: Taking Regional Leadership in Green Finance