Verslo ir logistikos ekspertai itin gerai žino, kuriuos gamintojus rinktis, mat dauguma jų – rinkos senbuviai, galintys pasiūlyti universalius pasirinkimus individualiems poreikiams.
Lengvieji komerciniai M1 ir N1 kategorijos automobiliai Lietuvoje užima svarbią naujų transporto priemonių rinkos dalį, tad „Toyota“, pristatydama publikai naująjį „Proace“ sukels nemažą triukšmą. Šį modelį japonų kompanija kūrė kartu su partneriais iš „PSA Peugeot Citroen“ koncerno.
„Toyota“ pažymi, kad stiprus ir patikimas partneris šiandien nėra vien automobilis: tai ir gamintojo atstovų tinklo dydis, ir kiekvieno individualaus atstovo indėlis į verslo grandį.
„Dažniausiai užduodamas klausimas – kuo jūs ir jūsų produktas geresnis arba kitoks? Į šį klausimą galime aiškiai ir vaizdžiai atsakyti: esame geriausias „Toyota“ atstovas Baltijos šalyse 2016 metais, ir tai nėra vien statulėlė.
Tai efektyvaus klientų aptarnavimo ir produktų kokybės derinys. Dabar galime pasiūlyti dar daugiau – paslaugas komercinių automobilių pirkėjams. Nesvarbu, ar tai jaukios kepyklėlės savininkas, ar didelės pervežimo įmonės transporto vadovas.
Jų komerciniai automobiliai visada bus aptarnaujami prioriteto tvarka, turės 5 metų garantiją ir pagalbą kelyje; greitas automobilių techninis aptarnavimas taupys laiką ir leis grįžti į darbus kuo greičiausiai.
Pažvelgus į kaštus, akivaizdu, kad „Toyota Proace“ – krovininis ar keleivinis – tiems, kas skaičiuoja, nori kokybiškos prekės ir paslaugos, siekia surasti savo verslui patikimą partnerį“, – tikino UAB „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas. „Toyota Proace“ pirkėjams siūlomas 11 skirtingų kombinacijų: trijų ilgių kėbulų ir dviejų platformų versijos nuo visiškai krovininės, dalinai krovininės su sėdynėmis antroje ir trečioje eilėse iki verslo klasės išmaniai įrengtos keleivinės versijos.
Bene svarbiausias modelio privalumas – 5 metų garantija.