Naujas lygis: dar prabangesnis „Bentley Mulsanne“

Kas gali būti dar prabangiau, greičiau ir patogiau už aukščiausio lygio britiškų automobilių etaloną „Bentley Mulsanne“? Atsakymo toli ieškoti nereikia – tai atnaujintas 2017-ųjų „Mulsanne“.

Naujasis „Bentley Mulsanne“ suderino klasikinę prabangą ir šiuolaikines technologijas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Naujasis „Bentley Mulsanne“ suderino klasikinę prabangą ir šiuolaikines technologijas.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 18, 2016, 10:07 AM, atnaujinta Feb 9, 2018, 9:58 PM

„Bentley“ šį modelį gamina jau 17 metų ir jam nereikia didelių pokyčių, kad didžiausias, prabangiausias ir, be abejo, brangiausias įmonės modelis būtų nuolat pageidaujamas pasiturinčių pirkėjų.

Beveik tris tonas sveriantis, visais ratais varomas rankų darbo „Bentley“ flagmanas šįmet buvo stipriai atnaujintas. Tačiau pokyčiai nėra radikalūs, jie greičiau atspindi aukščiausio lygio komforto evoliuciją.

Nuo taurių iki sėdynių

Šis modelis buvo papildytas platesnėmis priekinėmis grotelėmis, LED žibintais, iš „Bentayga“ perimtais paslėptais žibintų plovimo skysčio purkštukais, pakoreguoto dizaino galiniu buferiu bei B raidę primenančiais galiniais žibintais.

Viduje pokyčių daugiau – jie visi skirti suteikti kuo daugiau patogumo „Mulsanne“ vairuotojui ir keleiviams. Prie klasikinio salono „Bentley“ priderino naujausias technologijas – 8 colių liečiamą ekraną priekyje su 4G LTE bevielio ryšio stotele.

Gale sėdintiems keleiviams skirti dar didesni, 10,4 colio ekranai, per kuriuos galima žiūrėti televiziją ar naudotis internetu.

Visa tai suderinta su itin klasikiniais prabangos elementais – natūralaus medžio staliukais, vilnos kilimais, šampano šaldytuvu ir net specialiomis stiklinėmis, kurių dugnas atkartoja ratlankio formą.

Gamintojas netgi pakeitė sėdynėms naudojamų putų sudėtį, kad šios taptų dar minkštesnės ir patogesnės.

Sunkiai suvokiama galia

Prabangus limuzinas varomas 530 AG 6,75 litro darbo tūrio V8 formos varikliu. Jo pakanka, kad stambus, 5,57 metro ilgio „Mulsanne“ iki 100 km/val įsibėgėtų vos per 4,8 sekundės. Milžiniškas motoras turi net 1100 Nm sukimo momentą ir leidžia pagreitėti ne prasčiau, nei sportiniu automobiliu.

Vis tik jo dydis neleidžia pamiršti, kad vairuojame ne sportinį automobilį, o prabangų sedaną. Geriausia vieta išnaudoti visoms jo galimybėms būtų Vokietijos autostrada, nes Lietuvoje nėra ir kur išbandyti, ar jis tikrai gali pasiekti 305 km/val. greitį.

Bet tylus, itin galingas variklis bei labai švelniai veikianti 8 laipsnių automatinė greičių dėžė neleidžia abejoti „Mulsanne“ galimybėmis.

Šio modelio kaina labai priklauso nuo pageidaujamų priedų, bet tokios mašinos ir nėra perkamos bazinės komplektacijos. Priklausomai nuo pasirinktos įrangos „Mulsanne“ kaina gerokai perauga 300 tūkst. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: Lietuva atsisveikina su mirusiu buvusiu premjeru G. Kirkilu