Atskleidžiama, kad naujasis visureigis pasižymės šiam segmentui būdingu erdvumu, o jo stilius bus artimas kupė modeliams. Nors kol kas tik demonstracinis, tai bus didžiausias „Audi“ gamos automobilis.
Gamintojas skelbia, kad jo pagrindu pagamintas serijinis modelis netolimoje ateityje mes iššūkį didiesiems konkurentų modeliams su galinės dalies link žemėjančiu kupė bruožų turinčiu kėbulu.
„Audi“ vyriausiais dizaineris Markas Lichtė pabrėžė, kad didžiausiu iššūkiu visgi tapo sukurti tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams vienodai erdvų saloną. Ypač – kai staiga žemėja stogo linija.
Q8 koncepcinio modelio priekinė dalis traukia akį. Aštuonkampės stiliaus radiatoriaus grotelės dar platesnės, nei bet kurio šiuo metu gaminamų „Audi“ modelių. Jos suprojektuotos su gana stipriu atsikišimu į priekį ir formuoja šiuo metu madingą trimatį priekinės dalies kontūrą.
Kaip vieną iš įkvėpimo šaltinių dizaineriais „Audi“ įvardina legendinį sportinį kupė „Ur-quattro“.
Tarp elementų, kuriuos panaudojo – labai plokščios ir plačios galinio lango kolonos bei išplatintos sparnų arkos.