SEAT pristatė galingiausią savo modelį – atnaujintą „Leon CUPRA“

Kaskart SEAT pristatant naują modelį nuskamba klausimas – ar jis turės CUPRA versiją? Gamintojo teigimu, dabar „Cup Racer“ akronimas išsirutuliojo į kur kas daugiau, negu tik sportišką versiją.

Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Atnaujintas „SEAT Leon CUPRA“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2017-01-30 15:39, atnaujinta 2017-04-11 03:55

Praėjusiais metais CUPRA modelio pardavimai siekė 9000 vnt., iš kurių 8300 vnt. buvo parduoti Europos rinkoje.

Sportiškiausias kompanijos modelis pakliuvo į populiariausių modelių penketuką savo segmente Europoje.

Naujasis „Leon CUPRA“ yra dar praktiškesnis ir „lankstesnis“ kiekvieno poreikiams. Pirkėjai galės rinktis iš 3 skirtingų kėbulo tipų: 5 durų versijos, tridurio kupė SC ir šeimyninio universalo ST.

2,0 l TSI variklį, pasižymintį 300 AG galia gavęs „Leon CUPRA“ yra ne tik savo segmento lyderis, bet ir galingiausias automobilis SEAT istorijoje. Naujojo modelio variklis 10 AG lenkia savo pirmtaką (galia nuo 290 AG pakilo iki 300 AG).

Vis dėlto didžiausias kūrėjų pasiekimas yra didesnis maksimalus sukimo momentas. Nuo 350 Nm jis pakilo iki 380 Nm. Tokį sukimo momentą galima pasiekti esant 1800-5500 aps./min. Tokio plataus diapazono rezultatas yra greita ir galinga variklio reakcija. Tam turi įtakos ir kintamas vožtuvų atidarymo laikas bei tiesioginis įpurškimas.

Maksimalus automobilio greitis elektroniniu būdu yra ribojamas ties 250 km/h riba. Būsimieji pirkėjai galės rinktis 6 pavarų mechaninę arba automatinę pavarų dėžę.

Priklausomai nuo modelio, CO2 emisijų lygis siekia nuo 153 iki 164 g/km. SC versijos su automatine pavarų dėže vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,7 l/100 km, o 5D versijos – 6,8 l/100 km. Vidutinės CUPRA ST modelio su DSG transmisija ir „4Drive“ sistema degalų sąnaudų lygis siekia 7,2 l/100 km.

ST modelio versija su DSG dvigubos sankabos transmisija galės pasiūlyti ir visų varančių ratų sistemą. Modelio gerbėjai tikrai atsimena 2000 metus, kai pirmos kartos „Leon CUPRA“ modelis taip pat išdidžiai džiaugėsi visais keturiais variniais ratais.

Aukščiausios klasės pakaba

Siekdami geriausių galimų rezultatų „Leon CUPRA“ kūrėjai pasirūpino išskirtiniais, elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais.

„Adaptive Chassis Control“ (DCC) sistemos pagrindinė misija buvo aukščiausio lygio efektyvumas ir valdymas tuo pat metu bei gebėjimas prisitaikyti prie kelio sąlygų milisekundžių tikslumu.

Naujojo „Leon CUPRA“ modelio standartinės įrangos paketui priklauso „Progressive Steering System“ vairo stiprintuvo sistema.

Dar vienas neatsiejamas šio modelio elementas – „Haldex VAQ“ automatiškai besiblokuojantis diferencialas. Verta paminėti, kad jis nėra pasyvus, kaip kitos sistemos, kurios neutralizuoja ESP sistemos jutiklius įveikiant posūkius ir perduoda daugiau galios išoriniam ratui.

Šiuo atveju, analizuodami kiekvienos padangos sukibimą, „Haldex“ sankabos diskai atsidaro ir užsidaro tam, kad perduotų 100 proc. sukimo momentą vieninteliam ratui, turinčiam geriausią sukibimą.

Šios sistemos veikimas suderintas su kitomis elektroninėmis pagalbos sistemomis. Veikdamos išvien jos leidžia išvengti staigių trūkčiojimų ir padeda lengviau įveikti posūkius. Tai reiškia, kad rečiau yra reikia naudoti stabdžio pedalą, todėl galia ratams perteikiama sklandžiau.

Naujo „Leon CUPRA“ šeimininkas savo automobilio dinamiškumo lygį gali reguliuoti pats, pasirinkdamas „Drive Profile“ sistemos važiavimo režimus: „Comfort“, „Sport“, „Eco“, individualių nustatymų arba CUPRA. Akceleratorius, pavarų dėžė, DCC sistema, „Progressive Steering“ sistema ir besiblokuojantis diferencialas sportiškiausius savo gebėjimus parodo pasirinkus CUPRA režimą.

Elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESC gali būti valdoma pagal vairuotojo poreikius. Ji turi 3 galimus nustatymų režimus. Užvedus variklį, ESC sistema iš karto pradeda veikti, užtikrindama sportišką važiavimą ir aukštą saugumo lygį tuo pat metu.

Trokštantys dinamiškesnio ir sportiškesnio vairavimo patirties gali išjungti ESC sistemą, pasirinkdami vieną iš 2 režimų: pirmasis išjungia traukos kontrolę, tačiau ESC sistema išlieka budri, o antrasis išjungia ESC sistemą visiškai.

Technologijos

Kaip ir kiti „SEAT Leon“ šeimos nariai, CUPRA gali pasiūlyti naujausias technologijas ir funkcionalumą – „Radio Media System Plus“, „Adaptive Cruise Control“ ar „Front Assist“ sistemos, atnaujinti „Full LED“ žibintai.

Naujasis modelis turi elektroniniu būdu valdomą stovėjimo stabdį, „Keyless Entry“ beraktę automobilio atrakinimo sistemą, 8 colių spalvotą lietimui jautrų ekraną, bevielę išmaniojo telefono įkrovimo sistemą.

Visas šias funkcijas vairuotojas gali valdyti centrinėje konsolėje esančiais jungikliais. LED technologijas „prisijaukino“ ne tik eksterjeras, bet ir interjeras. Kiekvienas vairuotojas gali keisti salono apšvietimo spalvą pagal savo nuotaiką (yra 8 spalvų pasirinkimo galimybės).

„Pedestrian Protection“ sistema bei „Emergency Assist“ sistema buvo aprūpintos atnaujintomis kameromis ir radarais, kurie užtikrina tikslesnį „Traffic Sign Recognition“ kelio ženklų atpažinimo sistemos darbą.

„Full LED“ dienos šviesos žibintai, rūko žibintai, kėbulo vidurinysis ir galinis statramsčiai bei galinis bamperis buvo kurti specialiai CUPRA versijai. Be to, CUPRA versija aprūpinta didesnėmis priekinėmis ir galinėmis oro angomis, dvigubu chromuotu išmetamuoju vamzdžiu, raudonomis stabdžių apkabomis su CUPRA logotipu, CUPRA ženklo įspaudais papuoštais aliuminio slenksčiais, įspūdingu galiniu oro aptaku ir tamsintais langais.

Sportiškumo jausmą sustiprino juodi blizgūs 19 colių lengvo lydinio ratlankiai, prie kėbulo spalvos priderintos apdailos detalės ir raudonos arba juodos spalvos „Brembo“ stabdžių apkabos.

Durų apmušalams buvo parinkta „Alcantara“ medžiaga su anglies pluošto apdailos detalėmis. Tokios pat medžiagos detalės puošia ir sportiškas sėdynes. Sėdynių apmušalai pagaminti iš „Alcantara“ medžiagos bei perforuotos odos.

Aštresnių pojūčių gerbėjams suteikiama galimybė rinktis sportines sėdynes su „Alcantara“ apmušalais. Sėdynių atlošus puošia CUPRA logotipas. Pedalai ir pakojis pagaminti iš aliuminio. Būsimiems „Leon CUPRA“ pirkėjams SEAT gali pasiūlyti platesnę eksterjero spalvų gamą. Prie tradicinių spalvų paletės prisijungė „Mystery Blue“ ir „Desire Red“ spalvos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.