Garsiųjų „kupriukų“ gamintoja ZAZ vėl atidarė gamyklą ir išleido naują modelį

Ukrainos automobilių salonuose pirkėjams jau siūloma įsigyti naują ZAZ krovininį modelį „Vida Cargo“.

„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
„ZAZ Vida Cargo“ sukonstruotas ant „Chevrolet Aveo“ platformos, tačiau tai yra unikalus ukrainiečių projektas.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Feb 12, 2017, 3:18 PM, atnaujinta Apr 10, 2017, 6:13 AM

Nors iš tiesų Zaporožės automobilių gamykla išgyvena ne patį lengviausią laikotarpį. Neseniai buvo nuspręsta pakeisti valdymo formą į privačią akcinę bendrovę. Taip pat atsisakyta ir daugiau kaip 50 metų naudoto pavadinimo, dabar kompanija žinoma kaip „Promavtoinvest“.

Dar 2015 metų rudenį buvo išleista nemaža automobilių partija – tarp jų buvo tokie modeliai, kaip „Lanos“, „Sens“, „Forza“ ir „Vida“.

Tačiau nuo tada įmonės gamykla ilgam laikui buvo sustabdyta, o veiklą atnaujino visai neseniai. Priežastis paprasta – atstovybės jau spėjo parduoti viską, ką buvo sukaupę stovėjimo aikštelėse.

Įdomu tai, kad nepaisant sudėtingo laikotarpio ir ribotų pajamų, bendrovė sugebėjo paruošti naują komercinį modelį. 2006 metų „Chevrolet Aveo“ pagrindu sukonstruotas „Vida Cargo“ gali vežti iki 750 kilogramų krovinį.

Kabinoje įrengtos dvi sėdimos vietos. Automobilio kėbulo ilgis siekia 4265 milimetrus, plotis – 1710 milimetrų, o aukštis – 1850 milimetrų. Uždaro krovinių skyriaus tūris siekia 2,9 kubinius metrus.

Taip pat verta pažymėti, kad nepaisant paskolintos platformos ir daugumos mazgų, komercinis modelis yra savarankiškas ukrainiečių konstruktorių projektas – „Aveo“ gamoje niekada nebuvo panašios modifikacijos.

Modelis pirmą kartą buvo pademonstruotas maždaug prieš trejus metus. Tuomet gamintojo atstovai kalbėjo, kad bus siūlomi keletas variklių, tačiau kol kas jokio pasirinkimo nėra.

Krovininis ZAZ komplektuojamas su vieninteliu 1,5 litro benzininiu 84 AG galios varikliu ir mechanine penkių laipsnių pavarų dėže.

Vietos atstovybėse Ukrainoje „Vida Cargo“ kainuoja 277500 grivinų (10 tūkst. eurų). Bazinės komplektacijos modelis turi hidraulinį vairo stiprintuvą, šildomus veidrodėlius ir vairuotojo oro pagalvę.

Praktiški pirkėjai už papildomą mokestį gali savajame krovininiame modelyje įsirengti dujų įrangą. Vėliau gamintojas taip pat žada pasiūlyti ir pagal galinės dalies dizainą sukonstruotą priekabą.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.