Paaiškėjo populiariausia markė Baltijos šalyse, bet lietuviai renkasi kitą

Suskaičiavus visus per metus parduotus naujus automobilius paaiškėjo, kad „Toyota“ – perkamiausias automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse: 2016 m. parduoti 8397 automobiliai.

Baltijos šalyse populiariausia markė – „Toyota“.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Baltijos šalyse populiariausia markė – „Toyota“.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 14, 2017, 11:06 AM, atnaujinta Apr 10, 2017, 3:32 AM

Lyginant su 2015 m. pardavimų rezultatais, praėjusiais metais „Toyota“ pardavė 1452 automobiliais daugiau, t. y. pardavimų apimtis išaugo beveik ketvirtadaliu.

Gamintojo duomenimis, „Toyota“ užfiksavo ir didžiausią rinkos dalies prieaugį, lyginant su 2015 m. rodikliais: ji pasiekė 12,1 proc. Tai rodo, jog šis prekės ženklas yra populiariausias Baltijos šalyse.

Tiesa, lietuviai su tokiu teiginiu nesutiktų – mūsų šalyje „Toyota“ markės automobilių pernai parduota 2407, bet to neužteko, kad japoniška markė pakiltų į pirmąją poziciją. Lietuvoje populiariausia markė, minusavus reeksportą, yra „Volkswagen“ – jų parduota 2588.

Didėjant „Toyota“ hibridinių modelių pasiūlai, praėjusiais metais ženkliai išaugo ir jų pardavimų apimtis. 2015 m. „Toyota“ pardavė 652 hibridinius modelius, o 2016 m. jų pardavimų apimtis padidėjo net 260 proc.: parduoti 1684 hibridiniai automobiliai. Tai reiškia, jog iš visų parduotų „Toyota“ modelių Baltijos šalyse praėjusiais metais kas penktas pirkėjas rinkosi hibridinę technologiją.

Populiariausi hibridiniai modeliai yra „RAV4 Hybrid“, „Yaris Hybrid“ ir „Auris Hybrid“: iš visų parduotų „RAV4“, „Yaris“ ir „Auris“ automobilių modeliai su hibridine sistema sudarė beveik 40 proc.

„Yaris Hybrid“ sudaro daugiau nei pusę šių trijų pagrindinių hibridinių automobilių pardavimų apimties – iki 51 proc. visų parduotų „Yaris“ modelių.

„Toyota Auris“ yra C segmento lyderis – parduoti 1725 vnt. Hibridiniai modeliai sudaro 36 proc. visų parduotų „Auris“ automobilių. Neseniai „Toyota“ asortimentą papildė naujausias „Toyota C-HR“ modelis. Dabar „Toyota“ siūlo iš viso 7 skirtingus hibridinius automobilius: „Yaris“, „Auris / Auris Touring Sports“, RAV4, „Prius“, „Prius Plug-In“, „Prius+“ ir „Toyota C-HR“.

Gamintojo teigimu, remiantis 2017 m. sausio 31 d. duomenimis, bendra „Toyota“ hibridinių automobilių pardavimų apimtis viršijo 10 mln. vnt. ribą. Paskutinysis milijonas buvo parduotas vos per devynis mėnesius – pernai balandį bendra pardavimų apimtis pasiekė 9 mln. vnt.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.