Galingiausias „Porsche Panamera“ modelis turės elektros variklį

Kovo pradžioje startuosiančioje Ženevos automobilių parodoje sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pademonstruos naują „Panamera Turbo S E-Hybrid“ modelį, kuris taps galingiausiu gamoje.

Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepą.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 24, 2017, 1:48 PM, atnaujinta Apr 9, 2017, 3:44 AM

Tai pirmas kartas, kai modelių linijos flagmanu tampa hibridinis automobilis. Naujajame „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pritaikytos sportinio automobilio „918 Spyder“ įkvėptos technologijos.

Šiame modelyje naudojamas 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis iš „Panamera Turbo“, išvystantis 550 AG galią, ir elektrinė pavara, kurios galia siekia 136 AG. Bendra variklio ir elektrinės pavaros tandemo išvystoma galia sudaro 680 AG, o sukimo momentas siekia 850 Nm.

Kaip ir kituose antros kartos „Panamera“ modeliuose, automobilyje montuojama aštuonių laipsnių pavarų dėžė „Porsche Doppelkupplung“ (PDK), o variklio jėga į ratus perduodama per adaptyviąją keturių varančiųjų ratų sistemą.

„E-Performance“ hibridinė sistema leidžia šiam prabangiam sedanui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,4 sekundės ir išvystyti maksimalų 310 km/val. greitį.

„Panamera Turbo S E-Hybrid“ naudojama skysčiu aušinama ličio jonų baterija, kurios energinė talpa siekia 14,1 kWh. Ji integruota automobilio galinėje dalyje. Naudojant standartinį 230 V elektros lizdą, šią bateriją galima įkrauti per 6 valandas.

Pasitelkus integruojamą 7,2 kW įkroviklį ir naudojant 230 V 32 A parametrų elektros lizdą, bateriją pilnai galima įkrauti per pustrečios valandos. „E-Hybrid“ turi papildomą kondicionavimo sistemą, kuri gali būti naudojama atvėsinti ar pašildyti galinės sėdinių eilės erdvę tada, kai automobilis yra įkraunamas.

Europos rinkoje „Panamera Turbo S E-Hybrid“ pasirodys 2017 metų liepos mėnesį. Nuo pat šio modelio pasirodymo pradžios bus galima užsisakyti ir „Executive“ modifikaciją su 150 milimetrų ilgesniu kėbulu.

„Panamera Turbo S E-Hybrid“ standartinės įrangos sąraše yra keraminių stabdžių sistema, pakaba su galios paskirstymo į galinius ratus funkcija ir 21 colio skersmens ratlankiai.

Standartiškai šis modelis taip pat aprūpintas papildoma kondicionavimo sistema, adaptyviaisiais aerodinaminiais elementais ir trijų kamerų pneumatine pakaba. Ilgesnioji modelio versija standartiškai aprūpinta ir galiniais vairuojamais ratais.

„Panamera Turbo S E-Hybrid“ kaina prasideda nuo 188 857 eurų, o „Executive“ komplektacijos – nuo 202 530 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.