„Harley-Davidson“ pristatė sportišką „Street Rod“ motociklą

„Harley-Davidson“ tikina, kad naujasis „Street Rod“ motociklas sukurtas taip, kad keltų praeivių antakius ir pranoktų visus lūkesčius.

2017 metų sezonui „Harley-Davidson“ paruošė dar vieną sportišką modelį.<br>Gamintojo nuotr.
2017 metų sezonui „Harley-Davidson“ paruošė dar vieną sportišką modelį.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 9, 2017, 4:43 PM, atnaujinta Apr 8, 2017, 7:32 AM

Modelyje sumontuotas patobulintas variklis išvysto didesnį sukimo momentą viduriniame sūkių diapazone, o viršutiniame sūkių diapazone – didesnę galią.

Motoras taip pat generuoja daugiau apsisukimų per minutę. Šios charakteristikos puikiai dera su aštresnių formų geometrija ir agresyvia sėdėsena. Kartu patobulinta važiuoklė, ratai ir stabdžiai. Aukštesni variklio sūkiai

„Street Rod“ skysčiu aušinamas 8 vožtuvų OHC tipo „V-Twin“ variklis su 60 laipsnių kampu tarp cilindrų išvysto 20 proc. daugiau galios ir 8 proc. didesnį sukimo momentą nei „Street 750“ modelis. Galios maksimumas prasideda nuo 8 750, didžiausias sukimo momentas pasiekiamas ties 4 000 sūkių per minutę. Pastarasis išlaikomas iki 5 000 sūkių per minutę.

Variklyje sumontuotas didesnis oro kolektorius ir naujas dvigubas 42 milimetrų skersmens akceleratoriaus sklendės blokas, naujos 4 vožtuvų cilindrų galvutės, alkūninis velenas ir didesnės apimties išmetimo vamzdis.

Visa tai sukurta siekiant didesnio oro srauto ir efektyvumo. Kompresija pakilo nuo 11.0:1 iki 12.0:1, o maksimali sūkių riba nuo 8 000 iki 9 000 sūkių per minutę.

Aštresnė geometrija

„Street Rod“ pakaba sukurta taip, kad derėtų su padidėjusia variklio galia. Priekyje sumontuotos tvirtos 43 milimetrų apverstos šakės, kurias laiko lengvi aliumininiai tvirtinimai. Dėl greitesnės reakcijos šakės pasvirimo kampas sumažėjo nuo 32 iki 27 laipsnių.

Nauji galiniai amortizatoriai turi išorinius hidraulinius rezervuarus, todėl jų eiga padidėjo 31 proc. ir dabar siekia 117 milimetrų. Galinės šakės taip pat šiek tiek ilgesnės, kad būtų sumontuoti didesni amortizatoriai.

Naujos formos sėdynė sukurta taip, kad tvirtai laikytų motociklininką. Jos aukštis pakeltas iki 765 milimetrų užtikrina geresnį matomumą į priekį.

Sumontuotos į galą orientuoti aliuminiai pakojai su kaltinėmis stabdžių ir pavarų svirtimis.

Jos suteikia geresnę motociklo kontrolę ir komfortą sustojus. Dinamiškesniam važiavimui pasiekti pasvirimo kampas nuo 28,5 laipsnių buvo padidintas iki 37,3 dešinėje ir 40,2 laipsnių kairėje pusėje.

Plokščios rankenos leidžia išlaikyti agresyvią sėdėseną. Nauji ant rankenų montuojami veidrodėliai gali būtų virš arba po jomis. Taip pat patentuotas naujas dizainas, kuris leidžia užlenkti veidrodėlius.

Ant „Street Rod“ sumontuoti 17 colių aliumininiai ratai apauti naujomis „Michelin Scorcher 21“ radialinėmis padangomis.

Dvigubos dviejų cilindrų stabdžių apkabos ir 300 milimetrų skersmens priekiniai stabdžių diskai su ABS sistema užtikrina stiprų ir kontroliuojamą stabdymą. Standartinėje įrangoje jau yra apsaugos sistema.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.