„Tamo Racemo“ yra pirmasis istorijoje indiškas sportinis automobilis, kurio egzistavimas buvo kruopščiai slepiamas iki pat Šveicarijoje vykusios parodos pradžios.
Indų pramonės milžinė „Tata“ nuo šiol turi naują prekės ženklą, kuriuo bus pažymėti patys įdomiausi, netikėčiausi šio koncerno automobilių projektai.
Dėmesys išmaniajai įrangai
Naujo prekės ženklo gyvavimą pradėję nuo sportinio modelio indai visam pasauliui parodė, kad eksperimentuoti jie nebijo.
Ne vieną automobilių rinkos apžvalgininką nustebimo jų sprendimas vietoje kuklios miesto transporto priemonės konstruoti būtent tokią mašiną.
„Tamo“ naująjį modelį vadina „skaitmeniniu-fiziniu“. Geriausiai tai iliustruoja spartietiškame salone įrengti net trys monitoriai.
Juose pateikiami naujos kartos navigacijos įrangos duomenys, pasirinkto važiavimo režimo parametrai ar pavyzdžiui, ratų įveikimo laikai.
Be to, indai skelbia, kad gedimus bus galima numatyti iš anksto, programinė įrangą panašiai kaip „Tesla“ modeliuose bus atnaujinama nuotoliniu būdu, o automobiliai bus tobulinami atsižvelgiant į surinktus duomenis.
„Racemo“ taip pat turės salone įrengtą kamerą, kuris leis vairuotojui daryti asmenukes ir tuoj pat publikuoti jas socialiniuose tinkluose.
Indai atrado lenktynes
Kaip mums pasakojo „Tamo“ stende sutiktas koncerno atstovas „Racemo“ buvo kuriamas taip, kad tiktų ir kasdieniniam naudojimui, ir savaitgalio pasivažinėjimui uždaroje lenktynių trasoje.
Kaip ir dažniausiai būna tokiais atvejais, nebrangaus sportinio modelio poreikį padiktavo rinka. Indijoje sparčiai populiarėja automobilių sportas ir įvairios, ne visuomet legalios jo atmainos.
Ženevoje kalbintas indas sakė, kad trasų šalyje nėra daug, todėl vis dažniau rengiamos nelegalios gatvių lenktynės.
Naktimis renkasi jauni sportinių automobilių entuziastai – jie uždaro kelio atkarpą ir bando išsiaiškinti, kuris gi iš jų greitesnis.
„Tamo“ atstovai ragina rinktis uždaras trasas ir netgi paruošė puikiai tam tinkantį automobilį.
Tuo metu, kai žinomi sportinių automobilių gamintojai varžosi, kurio variklis išvystys daugiau galios, indai nusprendė atsigręžti į sportiškų modelių konstravimo principus.
O pagal juos visuotinai pripažinti vertybė yra vairavimo malonumas.
Skirs vietinei rinkai
Lengvas automobilio kėbulas sukonstruotas iš kompozicinių medžiagų, o centre sumontuotas iš „Fiat“ paskolintas nedidelis 1,2 litro benzininis variklis.
„Tamo“ skelbiamas itališkos aistros ir indiško sumanumo derinys galbūt skamba kaip potencialios katastrofos scenarijus, tačiau parodoje demonstruotas automobilis buvo surinktas išties kokybiškai.
Jis sveria vos 800 kilogramų, todėl iš pažiūros kuklaus turbininio 190 AG galią ir 210 Nm sukimo momentą išvystančio motoro šiam automobiliui turėtų visiškai užtekti.
Indai skelbia, kad 100 km/val. greitį „Racemo“ pasieks greičiau nei per 6 sekundes.
Klausimas dėl kainos lieka neatsakytas. Koncerno atstovai sako, kad apie tai sužinosime prieš prasidedant automobilio gamybai. O ji numatyta 2018 metų pradžioje.
Tiesa, iš pradžių pirmasis indiškas sportinis automobilis bus skirtas griežtai vien tik Indijos rinkai.
Kitos šalys turės palaukti, tačiau kaip mus patikino kompanijos atstovai – atsiliepimai Ženevoje puikūs, todėl automobilis anksčiau ar vėliau tikrai bus eksportuojamas.