„Audi“ žengė dar tvirtesnį žingsnį į Kinijos rinką

„Audi AG“, „FAW Group“ ir „FAW-Volkswagen“ su „Audi“ pardavėjų taryba pasirašė susitarimą, apibrėžiantį tolimesnę „Audi“ verslo plėtrą Kinijoje.

 "Audi" Kinijos rinka - labai svarbi.<br> Gamintojo nuotr.
 "Audi" Kinijos rinka - labai svarbi.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 23, 2017, 6:16 PM, atnaujinta May 23, 2017, 6:18 PM

Kaip pranešė gamintojas, įmonės su naujaisiais partneriais įgyvendins 10 metų trukmės augimo strategiją, skirtą skatinti „Audi“ pardavimus Kinijoje ir toliau didinti įmonės pelningumą. 

„Šis dalykinis susitarimas yra vienas pagrindinių strateginių žingsnių „Audi“ kaip automobilių gamintojui plečiant savo veiklą Kinijos rinkoje, - teigė „Audi AG“ valdybos narys, atsakingas už pardavimų ir rinkodaros sritį Dietmaras Voggenreiteris. - Jis atveria kelią abipusei partnerystei ir leidžia sustiprinti komercinį įsipareigojimą Kinijai. 

Žengdami kartu su itin stipriais rinkos partneriais, skatinsime aukščiausios kokybės mobilumą Kinijoje, toliau plėsime savo vietinę produkciją ir paslaugų įvairovę, užtikrindami patrauklias bendradarbiavimo sąlygas abejoms susitarimo šalims“.

Remiantis „Audi AG“, „FAW Group“ ir „FAW-Volkswagen“ plėtros planu, skirtu artimiausiam veiklos dešimtmečiui, „Audi“ sieks praplėsti savo produkcijos asortimentą tiek Kinijoje pagamintais, tiek ir atsivežtiniais modeliais. 

Automobilių gamintojas Kinijos rinkai nuolat pristatys naujus, aukščiausios klasės automobilius, ateities technologijas bei užtikrins kokybišką paslaugų teikimą. Tikinama, jog šio bendradarbiavimo metu daug dėmesio bus skiriama ir elektra varomų automobilių pramonei, skatinant įmonių kompetenciją inovatyviųjų technologijų srityje. 

Per artimiausius penkerius metus „Audi“ automobilių prekės ženklas su „FAW-Volkswagen“ pristatys penkis naujus elektromobilių modelius. Siekiant atkreipti dėmesį į problemas, susijusias su produkcijos lokalizacija, abi šalys sieks pagerinti autodetalių bei automobiliams būtinos įrangos gamybą ir paskirstymą rinkai.

Susitarimas tarp „Audi“ produkcijos platintojų bei kitų suinteresuotų šalių apjungia esamo pardavimų tinklo interesus į naują, „dviejų ramsčių“ „Audi“ strategiją Kinijoje. Naujosios partnerės susitarė, jog „Audi“ automobilių modeliai dėl potencialios partnerystės tarp „Audi“ ir „SAIC Motor“ bus parduodami per esamo prekės ženklo atstovus Kinijoje. 

Pagal teisės aktų reikalavimus, naujai reglamentuota pardavimus reguliuojanti struktūra abiems partneriams leis būti oficialiais „Audi“ produkcijos platintojais.

Ilgalaikis „Audi“ ir „Volkswagen“ grupės partneris „SAIC Motor“ šiuo metu vertina partnerystės potencialą „Audi“ modelių gamyboje ir platinime. Bendros įmonių strategijos esmė – plėtoti verslą Kinijoje taip, kad jis būtų pelningas abiems susitarimo šalims. 

Be papildytos įmonės produkcijos pasiūlos, „dviejų ramsčių“ strategija esamam prekės ženklo platintojų tinklui žada dermę su veikiančia klientų popardaviminio aptarnavimo infrastruktūra.

Automobilių gamintojui „Audi“ Kinija yra itin svarbi rinka, pasižyminti kaip viena iš pirmaujančių rinkų ateities inovacijų srityje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.